رمز ارز

این هفته کاردانو را زیر نظر بگیرید؛ اتفاقات بزرگی در راه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو (ADA)، یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های رمزارزی مبتنی بر الگوریتم اجماع اثبات سهام، در آستانه یک هفته شلوغ و بزرگ قرار دارد.
طبق گزارش‌ها، MinSwap و MuesliSwap، دو صرافی‌ غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو و همچنین، بسیاری دیگر از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز مستقر در این شبکه، قرار است پشتیبانی از استیبل کوین Djed را به پلتفرم‌های خود اضافه کنند. این استیبل کوین دارای وثیقه بیش از حد (overcollateralized)، توسط شرکت Input Output (توسعه‌دهنده اکوسیستم کاردانو) و با همکاری COTI (یک پلتفرم پرداخت غیرمتمرکز) ساخته شده است.
انتظار می‌رود که راه‌اندازی استیبل ‌کوین Djed برای اکوسیستم دیفای کاردانو یک نقطه عطف بزرگ باشد؛ زیرا احتمالاً نقدینگی بسیار بیشتری را به همراه خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، استیبل کوین Djed بیش از ۴۰۰ تا ۸۰۰ درصد وثیقه دارد. به این معنی که ارزش پشتوانه آن، ۴ تا ۸ برابر بیشتر از کل Djedهای ضرب شده خواهد بود. اگر نسبت ذخیره به کمتر از ۴۰۰ درصد برسد، ضرب توکن‌های جدید DJED غیرممکن خواهد بود. همچنین، استیبل کوین Djed با کمک یک کوین پشتیبان به نام شِن (Shen)، با نماد اختصاری SHEN، پشتوانه دلاری خود را حفظ خواهد کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

همچنین، Liqwid Labs، یک بازار غیرمتمرکز برای وام‌گیرندگان و وام‌دهندگان، قرار است هفته آینده در شبکه کاردانو راه‌اندازی شود.
علاوه بر این‌، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در اظهارات اخیر خود گفته که پیشرفت‌های فراوانی در بلاکچین کاردانو دیده می‌شود و همه چیز به قدری سریع پیش می‌رود که ممکن است به زودی تعداد زیادی برنامه غیرمتمرکز در این شبکه ایجاد شود.
حال، باید منتظر ماند و دید آیا قیمت ارز دیجیتال ADA نسبت به رویدادهای پیش‌رو واکنش نشان خواهد داد یا خیر. در زمان نگارش این خبر، کاردانو با قیمت ۰٫۳۸۶ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن حدود ۱۳٫۳۵۵ میلیارد دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا