رمز ارز

ورود سرمایه به بازار کاردانو چهار برابر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس آخرین گزارش هفتگی CoinShares، جریان ورودی سرمایه به بازار کاردانو در هفته گذشته و در آستانه اجرای هارد فورک واسیل (Vasil)، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و چهار برابر شده است.
در این میان، ریپل و سولانا، از دیگر ارزهای دیجیتال همگام با کاردانو هستند، اما هر دوی آن‌ها جریان ورودی کمتری داشته‌اند. مقدار خالص ورودی وجوه به کاردانو تا پیش از این، ۱۰۰ هزار دلار بود که در هفت روز گذشته به ۴۰۰ هزار دلار افزایش یافته است. ورودی ماهانه و سالانه کاردانو نیز مثبت و به ترتیب ۴۰۰ هزار دلار و ۱۴٫۱ میلیون دلار برآورد شده‌اند.
این در حالی است که تمام محصولات سرمایه‌گذاری متمرکز بر شبکه بیت کوین، شاهد خروج سرمایه ۱۳ میلیون دلاری بوده‌اند. بزرگ‌ترین خروجی سرمایه از ارزهای دیجیتال، مربوط به محصولات مرتبط با اتریوم با مبلغ ۶۱٫۶ میلیون دلار بود. گفته می‌شود این اتفاق، به دلیل نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در خصوص میزان موفقیت ادغام شبکه اتریوم است.
کاردانو از آغاز سال ۲۰۲۲، شاهد افزایش بیش از پنج برابری در تعداد پروژه‌های شبکه خود نیز بوده است. طبق آمار اخیر IOG، در حال حاضر ۱۰۹۳ پروژه در شبکه کاردانو در حال ساخت بوده و ۹۴ پروژه نیز راه‌اندازی شده‌اند. این در حالی است که بر اساس گزارش‌ها در اواخر دسامبر ۲۰۲۱، تعداد پروژه‌های در حال ساخت کاردانو ۱۷۸ و تعداد پروژه‌های راه‌اندازی‌شده ۱۳ عدد بوده است.
در واقع، ارتقای آلونزو که منجر به بهبود قابلیت‌های قرارداد هوشمند شد، طیف گسترده‌ای از فرصت‌های جدید را برای ایجاد برنامه‌ها و راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز در این شبکه به وجود آورده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا