رمز ارز

توکن‌های NFT چه تأثیرات منفی و مثبتی بر بیت کوین دارند؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق گفته Udi Wertheimer، توسعه‌دهنده مستقل، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با بهبود امنیت و ایجاد انگیزه در توسعه‌دهندگان برای ساخت شبکه، تأثیر مثبتی بر اکوسیستم بیت کوین خواهند گذاشت.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، تعداد Ordinalهای (NFTهای شبکه بیت کوین) تازه ایجاد شده در هفته‌های اخیر افزایش یافته و باعث افزایش کارمزد تراکنش‌ها و متوسط اندازه بلاک در بلاکچین بیت کوین شده است. به گفته Wertheimer، با افزایش کارمزد تراکنش‌ها، ایجاد Ordinalها به استخراج‌کنندگان انگیزه می‌دهد تا شبکه را ایمن کنند، در حالی که درآمد حاصل از پاداش‌های استخراج با هر هاوینگ بیت‌کوین کاهش می‌یابد.
این توسعه‌دهنده می‌گوید:

از آنجایی که فضای بلاک‌های شبکه کمیاب شده، ولی تقاضا برای مواردی مانند کتیبه‌های NFT وجود دارد، امید زیادی وجود دارد که به تعداد کافی افراد بخواهند برای حفظ امنیت شبکه بیت کوین هزینه بپردازند.

همچنین، Wertheimer خاطرنشان کرد که Ordinalها کاربرد جدیدی را برای سودآوری تجاری بر روی بیت کوین ارائه می‌دهند. او می‌گوید:

با این همه علاقه به Ordinalها و کتیبه‌ها، من انتظار دارم که اکوسیستم بسیار بزرگی در اطراف آن ساخته شود.

در نهایت، Wertheimer این تصور را که ایجاد NFTها مورد استفاده مناسبی برای بیت کوین نیست، رد می‌کند. به گفته او، در سال‌های اخیر، توسعه‌دهندگان هسته بیت‌کوین «آنچه را کاربران واقعی بیت‌کوین می‌خواهند، نادیده گرفته‌اند».

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا