بازی

تریلر جدید و مفصلی از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League منتشر شد

تریلر جدید و مفصلی از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League منتشر شد

طی رویداد استیت آو پلی اخیر، راکستدی یک تریلر مفصل از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League به اشتراک گذاشت که گیم‌پلی و بخشی از داستان آن را با حضور فلش نشان می‌دهد.

بازی «جوخه انتحار» در پایان رویداد State of Play یک نمایش طولانی داشت و ضمن تریلر، ما شاهد توضیحات مختلف توسعه‌دهندگان در رابطه با بازی بودیم. این نخستین باری بود که هواداران یک نگاه دقیق و واضح به بازی و نحوه طراحی گیم‌پلی آن داشتند.

مطلب پیشنهادی:اساتید بروس وین در مسیر تبدیل شدن به بتمن چه کسانی بودند؟راهنمایان راه شوالیه تاریکی
اساتید بروس وین در مسیر تبدیل شدن به بتمن چه کسانی بودند؟

یکی از جزئیاتی که اکنون در اختیار ما قرار گرفته، این است که بازی حدود ۵ سال پس از وقایع Arkham Knight جریان دارد. به‌نظر می‌رسد شخصیت منفی Braniac کنترل همه چیز را به دست گرفته و حتی لیگ عدالت و بیشتر قهرمانان مشهور آن را تحت تاثیر قرار داده. به همین خاطر، مردم باید دست به دامن جوخه انتحار شوند تا جلوی Braniac و ارتش او را بگیرند.

تماشای ویدیو گیم‌پلی از طریق یوتیوب

پس از تماشای ۶ دقیقه از گیم‌پلی اکشن و پرزد و خورد بازی، ما شاهد بخشی از داستان Suicide Squad نیز بودیم که طی آن واندر وومن هنوز تحت تاثیر Braniac قرار نگرفته و تلاش می‌کند جلوی فلش را بگیرد. از سوی دیگر ما شخصیت‌های شناخته‌شده دیگری چون پنگوئن را می‌بینم که باید با جوخه انتخار همکاری کند.

یکی دیگر از بخش‌های تازه‌ای که مخاطبان در گیم‌پلی دیدند، عناصر پیشرفته و گسترده شخصی‌سازی در بازی است. به‌نظر می‌رسد شما می‌توانید انواع و اقسام اسلحه‌ها را انتخاب کرده و طبق سلیقه خودتان آن را تغییر دهید. این تغییر شامل کارکردها، قدرت و حتی شمایل اسلحه می‌شود. گرچه شخصی‌سازی بازی به اسلحه‌ها ختم نشده و شما می‌توانید خود شخصیت‌های بازی را نیز به دلخواه تغییر دهید.

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کراس‌اوور برتر دی‌سی در ۱۰ـه‌ی گذشتهترکیب دنیاها
۱۰ کراس‌اوور برتر دی‌سی در ۱۰ـه‌ی گذشته


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا