کسب و کار

فروش لپ تاپ ارزان در فروشگاه اینترنتی کالاوما

فروش لپ تاپ ارزان در فروشگاه اینترنتی کالاوما

—————- رپرتاژ آگهی —————–

قیمت لپ تاپ هر روز در حال افزایش است و با این شرایط خرید آن نیز سخت‌تر خواهد شد. برای همین باید به دنبال فروشگاهی امن بگردید که وارد کننده اصلی باشد و تنوع کالایی و قیمت بالایی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی کالاوما است، در ادامه این مطلب به بررسی این فروشگاه و تنوع قیمت انواع مختلف لپ تاپ ارزان گیمینگ، لپ تاپ ارزان دانشجویی و لپ تاپ ارزان برای برنامه نویسی می‌پردازیم.
 

خرید لپ تاپ ارزان از کالاوما

با توجه به رشد قیمت لپ‌تاپ‌ها و پیچیدگی خرید در شرایط فعلی، یافتن یک فروشگاه امن، با تنوع کالا و قیمت‌های رقابتی، بسیار حائز اهمیت است. در این راستا، ما به شما فروشگاه آنلاین ” کالاوما ” را توصیه می‌کنیم. در این مقاله، به بررسی این فروشگاه و محصولات متنوعی از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت گیمینگ، دانشجویی و مناسب برای برنامه‌نویسی می‌پردازیم. با مراجعه به این فروشگاه، شما می‌توانید از تنوع گسترده‌ای از محصولات لپ‌تاپ با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهره‌مند شوید. بازه قیمتی لپ تاپ در کالاوما در حال حاظر از 11 میلیون شروع می‌شود و به راحتی با خرید قسطی نیز می‌توانید این لپ‌تاپ‌ها را خریداری کنید. در ادامه قصد داریم تا چند نمونه از مدل‌های لپ تاپ ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم:
 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1-F

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1-F با طراحی مینیمالیست و کیبوردی نرم و روان، یک محصول جذاب است. این لپ تاپ با ابعاد جمع و جور خود و وزن سبک، مناسب برای حمل روزانه است. بدنه‌ی پلاستیکی با پوشش مات آن، ضد اثر انگشت و کثیف شدن زودهنگام را به تأخیر می‌اندازد.
صفحه‌نمایش 15.6 اینچی آن در پنل جلویی قرار دارد و حاشیه‌هایی نسبتاً باریک را در اطراف خود دارد. در بالای صفحه، یک وب‌کم برای ویدئو کنفرانس و چت تصویری قرار دارد و دو میکروفون برای ضبط صدا توسط کاربر موجود است. این ویژگی‌ها به شما امکان ارتباط ویدئویی با دیگران را می‌دهند. با طراحی زیبا، کیبوردی نرم و روان و امکانات جذاب، این لپ تاپ ارزان دانشجویی، یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ قابل حمل و کارآمد هستند.
 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1-F

 

ویژگی‌های لپ تاپ ارزان لنوو

   – سری پردازنده: Celeron
   – ظرفیت حافظه رم: چهار گیگابایت
   – ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
   – سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
   – دقت صفحه نمایش: 768 × 1366 پیکسل – HD
   – طبقه‌بندی: باریک و سبک، کاربری عمومی
   – قیمت لپ تاپ : 11,300,000 تومان
 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 -AB

لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15-AB را می‌توان یکی از لپ‌تاپ‌های سبک، جذاب و قابل حمل دانست. در سال ۲۰۲۳، شرکت لنوو این لپ‌تاپ را در سری ATHLON معرفی کرد. با سخت‌افزار اقتصادی و وزن مناسب، این لپ‌تاپ انتخاب ایده‌آلی برای استفاده در امور روزمره، خانگی، دانشجویی و اداری است. به دلیل وزن مناسب آن، افرادی که نیاز به حمل و نقل راحت لپ‌تاپ دارند، می‌توانند آن را بهترین انتخاب در نظر بگیرند.
 

ویژگی‌های لپ تاپ  ارزان قیمت لنوو 

   – سری پردازنده: ATHLON
   – ظرفیت حافظه رم: هشت گیگابایت
   – ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
   – سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
   – دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
   – طبقه‌بندی: کاربری عمومی
   – قیمت لپ تاپ : 13,900,000 تومان
 

G9 255 840T7PA-Athlon 3050 Silver 4GB 256SSD

لپ‌تاپ G9 255 با طراحی جذاب و بدنه‌ای از پلاستیک باکیفیت، یک گزینه جذاب برای خریداران است. با قیمت مناسب، اقتصادی و وزن متوازن، این محصول از کیفیت بالا برخوردار است و کاربران می‌توانند با اطمینان خاطر آن را خریداری کنند. لپ‌تاپ مدل 255-G9 با سخت‌افزار قابل قبول، وزن مناسب و کیفیت بالا، یک انتخاب عالی در رده میان‌رده است و با طراحی ساده و جذاب و استفاده از پلاستیک باکیفیت، رقیب قوی برای سایر برندها محسوب می‌شود.
صفحه کلید، تاچ‌پد و مکان قرارگیری دست‌ها با فضای مناسبی طراحی شده‌اند و در دو طرف صفحه کلید فضای اضافی وجود ندارد. قاب پشتی لپ‌تاپ ساخته شده از پلاستیک باکیفیت و مقاومت خوبی در برابر خطوش دارد. لوگو در قسمت مرکزی دستگاه قرار داده شده و زیبایی خاصی به قاب می‌بخشد. همچنین، مات بودن قاب پشتی باعث کاهش اثر انگشت روی آن می‌شود. اگر به دنبال یک لپ تاپ ارزان برای برنامه برنامه نویسی و شروع این حرفه هستید، ما به شما این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. قیمت لپ تاپ با هر برندی که باشد در فروشگاه اینترنتی کالاوما در مقایسه با دیگر برند‌ها بسیار مقرون به صرفه‌تر است. چرا؟ چون کالاوما جزو وارد کنندگان مستقیم انواع برند‌های لپ تاپ است.
 

لپ تاپ ارزان قیمت

 

ویژگی‌های لپ تاپ ارزان اچ پی

   – سری پردازنده: ATHLON
   – ظرفیت حافظه رم: 4 گیگابایت
   – ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
   – سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
   – دقت صفحه نمایش: 768*1366 پیکسل – HD
   – طبقه‌بندی: باریک و سبک ، کاربری عمومی
   – قیمت لپ تاپ : 13,800,000 تومان
 

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 -AA

این محصول از نظر ظاهری با طراحی جدید خود، تفاوتی قابل توجه نسبت به نسل قبلی دارد و به مدل‌های جدیدتر نزدیک‌تر است. ظاهر جذاب و جوان‌پسند این لپ‌تاپ به‌طور کلی برای کسانی که به دنبال یک لپ‌تاپ قیمت مناسب و اقتصادی با استفاده‌های نیمه سنگین هستند، گزینه‌ای بهتر محسوب می‌شود. این مدل لپ‌تاپ، با سخت‌افزار قابل‌قبول، وزن مناسب و کیفیت بالا، ترکیبی بی‌نظیر از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. طراحی ساده، جذاب و استفاده از پلاستیک باکیفیت در ساخت این لپ‌تاپ، آن را در رده لپ‌تاپ‌های اقتصادی به یک محصول برتر تبدیل کرده است. جنس قاب پشتی این لپ‌تاپ از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است و دارای استحکام بالا در برابر خط‌وخش است. همچنین، درخشان بودن قاب پشتی باعث می‌شود که اثر انگشت به‌طور محدودی روی آن باقی بماند.

ویژگی‌های لپ تاپ ارزان لنوو
   – 
سری پردازنده: ATHLON
   – ظرفیت حافظه رم: هشت گیگابایت
   – ظرفیت حافظه داخلی: 128 گیگابایت
   – سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
   – دقت صفحه نمایش: 1080 × 1920 پیکسل – Full HD
   – طبقه‌بندی: کاربری عمومی
   – قیمت لپ تاپ : 14,000,000 تومان
 

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ‌ پی مدل G9 255 840T7PA-Athlon 3050 Silver 8GB 256SSD

لپ تاپ ارزان و خوب برای برنامه نویسانی که می‌خواهند تازه به کار شروع کنند و همچنین دورکارانی که تولید محتوا می‌کنند و برای کسب درآمد به یک لپ تاپ نیاز دارند، گزینه‌ای بسیار مناسب و خوب است. قیمت لپ تاپ hp در این سری بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و می‌توانید این لپ تاپ را به صورت قسطی و از طریق از کی وام در کالاوما خریداری کنید.
 

ویژگی‌های لپ تاپ ارزان HP

   – سری پردازنده: ATHLON
   – ظرفیت حافظه رم: 8 گیگابایت
   – ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
   – سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
   – دقت صفحه نمایش: 768*1366 پیکسل – HD
   – طبقه‌بندی: باریک و سبک ، کاربری عمومی
   – قیمت لپ تاپ : 14,300,000 تومان
 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook X515MA-AE

لپتاپ ایسوس مدل X515MA، یکی از لپتاپ‌های باریک با صفحه‌ی 15.6 اینچی در رده‌ی میان‌رده است که با قیمت اقتصادی از فروشگاه اینترنتی کالاوما موجود است. این محصول در سال 2020 معرفی شده و با نرخ قیمتی پایین‌تر نسبت به سری Zenbook ایسوس، وزن مناسبی همراه با سخت‌افزار مناسب را ارائه می‌دهد. لپتاپ X515MA ترکیبی از دو مدل X512 و S533 ایسوس است. ضخامت این دستگاه کمتر از 20 میلی‌متر و وزن آن 1.8 کیلوگرم است که اعدادی بسیار مناسب برای یک لپتاپ 15.6 اینچی در رده‌ی میان‌رده به حساب می‌آید. به همین دلیل، این لپتاپ به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که نیاز به حمل و نقل فراوان دارند و همچنین به یک صفحه‌نمایش بزرگ نیاز دارند، تبدیل شده است. شما می‌توانید این لپتاپ را از فروشگاه اینترنتی کالاوما خریداری کنید.
 

لپ تاپ اقتصادی

ویژگی‌های لپ تاپ ارزان ایسوس
   – 
سری پردازنده: Celeron
   – ظرفیت حافظه رم: 4 گیگابایت
   – ظرفیت حافظه داخلی: 256 گیگابایت
   – سازنده پردازنده گرافیکی: INTEL
   – دقت صفحه نمایش: 768 × 1366 پیکسل – HD
   – طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا ، کاربری عمومی
   – قیمت لپ تاپ : 14,290,000 تومان
 

کلام نهایی و نتیجه‌گیری

در این مقاله همانطور که مطالعه کردید به بررسی و معرفی چندین لپ تاپ ارزان قیمت برای گیمینگ و برنامه‌نویسی و دانش آموزی و دانشجویی پرداختیم تا بتوانید به راحتی در فروشگاه اینترنتی کالاوما به خرید بپردازید و در صورت نیاز خرید اقساطی نیز داشته باشید و لپ تاپ مورد علاقه خودتان را خریداری کنید. برای دیدن هزاران مدل دیگر لپ تاپ پیشنهاد می‌کنیم به سایت کالاوما مراجعه کنید و مدل‌ها و تنوع‌ را ببینید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا