بازی

بهترین مارک شیرآلات چشمی

بهترین مارک شیرآلات چشمی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آب مایعی ضروری و حیاتی در زندگی روزمره همه ما است که متاسفانه همه از این نعمت طبیعی به طور یکسان بهره نمی برند. در بعضی مناطق کشور آب جیره بندی به مردم می رسد در حالیکه در یک شهر ممکن است یک شخص، چندین لیتر آب برای مسواک زدن به هدر دهد. یکی از روش های موثر در صرفه جویی آب، استفاده از شیرآلات چشمی یا هوشمند است. با استفاده از این نوع شیرآلات، مقدار مشخصی آب در هربار استفاده از آنها خارج می‌شود. در داخل کشور چندین شرکت معروف اقدام به تولید شیرآلات چشمی نموده‌اند و در این مقاله قصد داریم بهترین مارک شیرآلات چشمی را به شما معرفی نماییم.

شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی که شاید از نام آنها بتوانید نحوه کارکردشان را حدس بزنید، از چند قسمت مهم نظیر یک سنسور جهت تشخیص میدان دید، باتری (برخی از برق استفاده می‌کنند) و یک پرلاتور برای مخلوط کردن آب و هوا تشکیل شده است. پرلاتور جهت کاهش حجم آب خارج شده از شیر می باشد که قاعدتا در میزان آب مصرفی، صرفه جویی خواهد نمود. جریان آب با نزدیک شدن و دور شدن دست به شیر آب قطع و وصل می شود.

اهمیت استفاده از شیرآلات چشمی

مزیت استفاده از شیرآلات چشمی همانگونه که در ابتدا به آن اشاره شد، صرفه جویی در مصرف آب می باشد. همچنین از لحاظ ظاهر نیز شیرآلات چشمی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند جذابیت خاصی به سرویس‌های بهداشتی ببخشند. لازم به ذکر است که شیرآلات چشمی به دلیل عدم نیاز به تماس مستقیم با بدنه شیر، نسبت به دیگر شیرآلات، بهداشتی‌تر هستند.

همچنین به کار گرفتن شیر آلات چشمی در مکان های عمومی مانند سرویس های بهداشتی عمومی، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها، مساجد و امامزاده ها، سینما ها، مراکز خرید و … برای حفظ سلامت و بهداشت افراد گزینه بسیار مناسبی می باشد. شیرآلات چشمی در مقایسه با شیرهای اهرمی و معمولی از لحاظ مصرف بهینه آب، بهداشت و کاربری آسان، انتخابی عاقلانه برای استفاده به عنوان شیر روشویی محسوب می‌شوند.

بهترین مارک شیرآلات چشمی

از آنجایی که شیرآلات چشمی طرفداران زیادی دارد؛ شرکت های معروفی اقدام به ساخت و طراحی شیرآلات چشمی در انواع مختلف کرده اند و هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند که این آپشن ها تاثیرگذار در قیمت شیرآلات چشمی است. می توان شیرآلات چشمی متنوع و با مارک های مختلف در بازار دید که کمی انتخاب را برای شما سخت کند؛ به همین دلیل ما چند برند شیرآلات چشمی را معرفی خواهیم کرد.

شیر چشمی کی دبلیو سی KWC

بهترین مارک شیرآلات چشمی - lastech

کی دبلیو سی را می‌توان برند برتر و پیشگام در حوزه تولید شیرآلات چشمی نامید. شرکت کی دبلیو سی براساس استانداردهای جهانی و اروپا، شیرآلات ساختمانی و سایر تجهیزات خود را تولید می کند. شیرآلات چشمی هوشمند KWC از بدنه با جنس برنج و با آبکاری نیکل-کروم ساخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برای مدت زمان طولانی از خود نشان می دهند.

شیر چشمی کی دبلیو سی مدل آیکوا یکی از با کیفیت ترین شیرهای هوشمند این شرکت است که دارای این خصوصیات می باشد: بدنه آن از آلیاژ برنج مرغوب بوده و از باتری 6 ولت DC در آن استفاده شده است که مجهز به نمایشگر هشدار اتمام باتری می باشد. دامنه سنسور این شیر چشمی 18 الی 22 سانتیمتر است و در مدت زمان یک دقیقه 12 لیتر آب از آن خارج می‌شود. حداکثر دمای آب عبوری از این شیر ۸۰ درجه سانتی گراد می باشد. این شیر به گونه‌ای طراحی شده است که 4 ثانیه بعد از اتمام کار و دور شدن دست ها از جلوی سنسور، آب قطع شود.

برند کی دبلیو سی علاوه بر تولید شیرآلات چشمی، یکی از بهترین برندها در تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به شمار می‌رود و شیرآلات آن در بخش های مختلف خانه نظیر آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، با استقبال بسیار فوق العاده‌ای روبرو شده است.

شیرآلات چشمی بلندا

شرکت بلندا یکی از اولین تولید کنندگان شیرآلات چشمی اتوماتیک در ایران، از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با بومی سازی فناوری ساخت شیرآلات توسط متخصصین مجرب محصولات خود را با هدف کاهش مصرف آب، تولید می کند. شیرآلات هوشمند لمسی و اتوماتیک بلندا در بازار جزو پرفروش ترین ها می باشد.

شیر لمسی آشپزخانه، شیر چشمی روشویی، شیر چشمی آزمایشگاه و اتاق عمل و پنل دوشی چشمی از محصولات برند بلندا است. این شرکت افتخار طراحی، ساخت و نصب شیرآلات و سیفون های اتوماتیک حرم مطهر رضوی (ع)، حرم مطهر نجف اشرف، حرمین مطهر کاظمین، حرم مطهر حضرت معصومه، حرم مطهر شاه عبدالعظیم، شرکت های آب و فاضلاب 24 استان، دانشگاهها، بیمارستانها و مراکز مهم اداری در سراسر کشور را در سوابق کاری خود ثبت نموده است. شیرآلات چشمی بلندا 3 سال گارانتی دارند.

شیرآلات چشمی شودر

این شرکت با شعار تبلیغاتی “شودر، چون جزئیات مهم است.” تاکنون توانسته است محصولات بهداشتی و ساختمانی به خصوص شیرآلات خود را با بالاترین سطح کیفیت و منطبق بر به روز ترین استانداردهای جهانی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند. شیرآلات چشمی شودر می‌توانند تا ۷۰ درصد باعث صرفه جویی در مصرف آب شوند و در کنار آن مجهز به پرلاتور کاهنده مصرف آب نیز هستند.

شیر چشمی روشویی شودر با خصوصیاتی نظیر زیبایی ماندگار، آبکاری مدرن، پاشش آب بصورت پودری، پاکیزگی آسان، بدون نشتی، پوشش رنگ الکترواستاتیکی، سازگار با محیط، کنترل کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب می تواند پیشنهاد خوبی برای خانه شما باشد.

شیرآلات چشمی قهرمان

بهترین مارک شیرآلات چشمی - lastech

شرکت قهرمان یکی از خوشنام ترین برند ها در بازار کالای بهداشتی ساختمانی است که کالاهایش کاملا قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد. به روز بودن، کیفیت بالا، طراحی زیبا و مدرن و قیمت منصفانه از خصوصیات تولیدات شرکت قهرمان است. مجموعه شیرآلات قهرمان شامل انواع شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر توالت و شیر حمام می تواند تکمیل کننده دکوراسیون خانه شما باشد. محصولات قهرمان دارای 5 سال ضمانت می باشد.

شیر چشمی هوشمند قهرمان می تواند انتخاب خوبی برای سرویس بهداشتی خانه شما باشد. باتری این شیر به وسیله جریان آب تامین می شود و اگر برق قطع شود لازم نیست نگران شوید، زیرا همچنان می توان از شیر آب استفاده کرد. سنسورهای شیرآلات چشمی قهرمان از دقت و حساسیت بالایی از لحاظ میدان دید دارند و موتور آلمانی در ساخت آنها به کار گرفته شده است.

سخن پایانی

این مقاله بر اساس احساس نیاز افراد بسیاری به استفاده از شیرآلات چشمی در جهت کمک به صرفه جویی در مصرف آب نوشته شد. ما در این مقاله تلاش نمودیم 4 برند برتر شیرآلات چشمی را به شما معرفی نماییم تا درصورت اقدام به خرید، بدانید که کدام برندها را باید در کانون توجه خود قرار دهید. 4 برند کی دبلیو سی، بلندا، شودر و قهرمان، می‌توانند نیاز شما را به بهترین شکل برطرف نمایند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا