بازی

فیلم Venom 3 در مرحله پیش تولید قرار دارد

فیلم Venom 3 در مرحله پیش تولید قرار دارد

به تازگی تام ‌هاردی؛ بازیگر شخصیت ادی براک/ونوم با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش از در دست ساخت بودن فیلم Venom 3 خبر داد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ولورینجهش یافته‌ای که بدن او تبدیل به یک سلاح شد
۵ ویژگی خاص بدن ولورین

دومین قسمت فیلم ونوم که تحت عنوان Venom: Let There Be Carnage شناخته می‌شود در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شد و از آن موقع تا به حال طرفداران بسیاری منتظر قسمت سوم آن هستند. این انتظار اما با حضور ادی و ونوم در صحنه‌ی پساتیتراژ فیلم Spider-Man: No Way Home «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» بیش از پیش شدت گرفت؛ جایی که ادی به دنیای خودش برگشت امابخش کوچکی از سیمبیوت ونوم در دنیای سینمایی مارول رها شد. در نتیجه می‌دانیم سونی قرار است در آینده داستان‌های متفاوتی از این شخصیت را برای طرفداران بازگو کند.

از سینماکان سال گذشته که سونی رسما ساخت «ونوم ۳» را تایید کرد تا به امروز جزئیات دیگری از این عنوان در دسترس نبود. حال این مساله که سومین قسمت ونوم وارد مراحل پیش‌تولید شده می‌تواند به این معنی باشد که به احتمال زیاد فیلمبرداری این عنوان نیز در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. از سوی دیگر سونی با پروژه‌های دیگری همچون Kraven the Hunter با نقش‌آفرینی آرون تیلور جانسون مشغول گسترش دنیای «مرد عنکبوتی» بوده است. البته لازم به ذکر است هنوز مشخص نیست که اسپایدرمن تام هالند در فیلم کریون شکارچی حضور خواهد داشت یا خیر.

فیلم Venom 3 در مرحله پیش تولید قرار دارد - lastech

در این بین باید اشاره کنیم پروژه‌ی دیگری از دنیای سینمایی سونی از شخصیت‌های منفی مرد عنکبوتی در حال ساخت است. این عنوان که El Muerto نام دارد قرار است بد بانی (Bad Bunny) به عنوان بازیگر نقش اصلی در آن حضور داشته باشد. ال موئرتو که در کمیک‌ها با نام خوان کارلوس استرادا سانچز (Juan-Carlos Estrada Sanchez) شناخته می‌شود، او کشتی گیری است که قدرت‌هایش را به شکل یک ماسک از نیاکانش دریافت کرده. در سایت رسمی مارول اعلام شده که این ماسک به او قدرت فوق بشری می‌دهد. پانیچ همچنین اعلام کرد که اوکاسیو نقش یک شخصیت ضد قهرمان و آنتی هیرو را در آستانه به ارث بردن قدرت‌های پدرش به تصویر می‌کشد.

شما می‌توانید تاریخ اکران فیلم‌های آینده مرتبط با شخصیت مرد عنکبوتی را در ادامه مشاهده نمایید:

  • فیلم Kraven the Hunter اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲)
  • فیلم El Muerto اکران در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲)
  •  فیلم Madame Web اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲)

مطلب پیشنهادی:۱۰ زوج کمیک‌های مارول که در دنیای سینمایی استفاده نشدندمعشوقه‌ها، دشمن‌ها و دوست‌ها
۱۰ زوج کمیک‌های مارول که در دنیای سینمایی استفاده نشدند


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا می‌شود - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا