رمز ارز

خروج شیبا اینو از بن‌بست! مسیر بعدی کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با بررسی عملکرد شیبا در هفته‌های گذشته شاهد حرکت خاصی نبودیم، اما به نظر می‌رسد که اکنون این رویه تغییر کرده است. با توجه به نمودار روزانه شیبا اینو، این توکن با موفقیت از بن‌بستی که قبلاً شاهد آن بودیم، بریک اوت کرده و اکنون به سمت مرز بالایی محدوده تشکیل شده در ماه جولای حرکت می‌کند. اگر توکن به مرز بالایی برسد، شاهد مرحله ادغام خواهیم بود که پس از آن، این دارایی یا به سطوح مقاومت بعدی می‌رود یا به مرز پایینی محدوده حرکتی باز می‌گردد.shiba-inu-shib-breaks-out-of-stalemate-whats-next
الگویی که اکنون می‌توانیم در شیبا اینو ببینیم، الگوی پرچم است که در طول روندهای پر انرژی رخ می‌دهد و به‌ عنوان بوستر قیمت عمل می‌کند. متأسفانه، آمار نشان می‌دهد که بیشتر دارایی‌های دیجیتال پس از شکل‌گیری این الگو به زیر مرز پایینی آن می‌رسند و به دنبال کف جدید می‌گردند. با این وجود، این احتمال وجود دارد که شیبا اینو شاهد افزایش نوسانات صعودی باشد که تأثیر مثبتی بر قیمت خواهد داشت.
زمانی که شیبا اینو سطح مقاومت نزدیک خود را بشکند و از الگوی فعلی خارج شود، به احتمال زیاد شاهد افزایش حجم معاملات خواهیم بود.
در زمان انتشار این خبر، شیبا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۲۱۵ دلار معامله می‌شود که ۰٫۵ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته و ۲٫۵ درصد طی یک هفته اخیر، رشد دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا