بازی

Hogwarts Legacy در مجموع ۲۳ میلیون ساعت در روز بازی می‌شود

Hogwarts Legacy در مجموع ۲۳ میلیون ساعت در روز بازی می‌شود

طرفداران Hogwarts Legacy از زمان عرضه این عنوان در کمتر از سه هفته قبل، مجموعا ۲۶۷ میلیون ساعت را صرف این بازی کرده‌اند.

محبوبیت Hogwarts Legacy همچنان در حال افزایش است، زیرا طبق گزارش منتشر شده توسط ورایتی، بازیکنان آن ۲۳ میلیون ساعت در روز را به بازی اختصاص می‌دهند.

برای توضیح بیشتر، تا ۱۶ فوریه ورایتی گزارش داده بود که این عنوان ۱۵۲ میلیون ساعت بازی شده است، اما تا ۲۱ فوریه این میزان به ۲۶۷ میلیون ساعت رسیده است. بنابراین افزایش ۱۱۵ میلیون ساعتی بازی فقط در پنج روز رخ داده است یا در هر ۲۴ ساعت، Hog‌warts Legacy مجموعا ۲۳ میلیون ساعت توسط بازیکنان تجربه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادوییتجربه جادو هاگوارتز در دیگر آثار سینمای فانتزی
15 فیلم مانند هری پاتر برای تماشای یک ماجراجویی جادویی

ورایتی در گزارش خود همچنین اشاره کرده که Hogwarts Legacy در بیش از هفت سال گذشته بیشترین گردش را در جامعه طرفداران هری پاتر، حداقل در وب‌سایت Fandom داشته است. پیش از این، دومین فیلم Fantastic Beasts بیشترین میزان توجه را به خود جلب کرده بود اما اکنون بازی Avalanche Software در مرکز توجه طرفداران هری پاتر قرار گرفته است.

طبق این گزارش، بازدیدهای صفحه Hogwarts ‌Legacy در این وب‌سایت تنها در پنج روز ۳۹ درصد از دوران اوج Fantastic Beasts پیشی گرفته است.

Hogwarts Legacy در مجموع ۲۳ میلیون ساعت در روز بازی می‌شود - lastech

«دیوید حداد»، رئیس بخش بازی‌های برادران وارنر نیز در صحبت با ورایتی اعلام کرد که «استقبال بازیکنان بسیار تماشایی بوده» و «استودیو از عرضه این بازی بسیار خوشحال است». او همچنین به این موضوع اشاره کرد که آینده‌ای روشن برای انتشار بازی روی پلتفرم‌های دیگر مانند پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ دارد و از Hogwarts Legacy به عنوان یک «فرنچایز طولانی مدت» یاد کرد.

اخیرا درباره این بازی گفته شده بود که فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت بسته الحاقی یا DLC آن وجود ندارد. تیم lastech در مطلب بررسی بازی Hogwarts Legacy نوشت:

بازی Hogwarts‌ Legacy هیچ نکته‌ی منفی مشهودی جر مشکلات فنی ندارد. بنابراین نمی‌توان آن را در لیست بازی‌هایی که توصیه به نخریدنشان می‌کنیم، گذاشت.

مطلب پیشنهادی:هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟تماشا کنید
هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

شینجی میکامی از استودیو Tango Gameworks جدا می‌شود - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا