بازی

ویدئوی گیم‌پلی بازی Hyenas لو رفت

ویدئوی گیم‌پلی بازی Hyenas لو رفت

اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی Hyenas به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. بازی شوتر اول شخص سگا که توسط استودیو Creative Assembly در دست ساخت است، ماه گذشته آزمایش‌های فاز آلفا را آغاز کرده بود.

در این آزمایش‌ها از بازیکنان خواسته شده بود که موافقت کنند هیچ فیلم یا اطلاعاتی از بازی را به اشتراک نگذارند. با این حال، یکی از کاربران به نام Glitch3r ظاهراً تصمیم گرفته از این توافق صرف نظر کند و ویدئوی گیم‌پلی را به اشتراک بگذارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

ویدئویی که این کاربر در یوتیوب گذاشته بود حاوی حدود یک ساعت فیلم از نسخه آلفای بازی Hyenas بود. این فیلم به شدت با کد امنیتی و نام کاربری Glitch3r واترمارک شده بود و در حال حاضر به درخواست شرکت سگا حذف شده است. اگرچه احتمالاً توسط سایر کاربران ذخیره شده و بار دیگر آپلود خواهد شد. در ادامه می‌توانید برخی از تصاویر ثبت شده از این ویدئو را تماشا کنید:

اولین تست آلفای محدود بازی Hyenas از ۲۳ تا ۲۷ تیر ماه بدون هیچ حادثه‌ای سپری شد و هیچ ویدئو یا اطلاعات قابل توجهی از بازی به بیرون درز نکرد. اما این بار شاهد چنین اتفاقی بودیم که سازندگان به سرعت وارد عمل شدند.

پروژه شوتر Creative Assembly اول تیر ماه معرفی شد، زمانی که استودیوی متعلق به سگا آن را به عنوان «یک بازی سرقت چندنفره و چند تیمی» توصیف کرد. Hyenas از پنج تیم سه نفره تشکیل می‌شود که در سفینه‌های فضایی بسیار بزرگی با سوئیچ‌ها و ابزارهای امنیتی و ضدقهرمانان راه خود را ادامه می‌دهند.

Hyenas

همانطور که انتظار می‌رفت، این بازی مملو از ارجاعات فرهنگ عامه است، از جمله اشاراتی به فرنچایزهای کلاسیک سگا و همینطور بازی‌هایی مانند Fall Guys و League of Legends.

هرچند تاریخ انتشار بازی شوتر چندنفره Hyenas هنوز به طور دقیق اعلام نشده اما قرار است در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵ و پی‌سی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا