بازی

معرفی مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس

معرفی مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نرم افزار انبارداری پارمیس با ویژگی های منحصر به فرد خود به شما کمک می کند تا انبار آفلاین و آنلاین خود را در هر زمان و هر مکان مدیریت کنید، از کمیت و تعداد کالا ها با هشدارهای هوشمند مطلع شوید.

به طور کلی نرم افزار شرکتی پارمیس یا حسابداری تجاری از تعدادی ماژول تخصصی مانند ماژول حساب های پرداختنی، ماژول حساب های دریافتنی، ماژول حقوق و دستمزد و ماژول های دیگر تشکیل شده است. که در ادامه به طور کلی با مزایا نرم افزار های مالی پارمیس آشنا خواهیم شد.

معرفی مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس - lastech

ویژگی های نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس

نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس، صاحبان مشاغل کوچک با عملکرد ضعیف، چه به دلیل وضعیت مالی ضعیف خود و چه عمدتاً به دلیل عدم عادت به خرید نرم افزار حسابداری رایگان و عدم توجه به نرم افزارها به عنوان کالایی قابل خرید و فروش، از نرم افزارهای قفل طبیعی خراب یا نرم افزارهای ارزان قیمت استفاده می کنند.

بهترین نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس میباشد که به صورت رایگان در بازار موجود است. نرم افزار حسابداری رایگان غیر استاندارد و غیر کارشناسی که گاهی به صورت تکی تولید می شود و شامل هیچ گونه پشتیبانی نمی شود و حتی برخی از آن ها تایید یا مجوز هیچ موسسه ای را ندارند.

پاسخگو نبودن این گونه برنامه ها پس از مدتی باعث می شود که فرد نه تنها در رسیدن به اهداف مالی خود پیشرفتی نداشته باشد، بلکه به تدریج احساس کند که بی جهت وقت و انرژی خود را هدر داده و در نهایت به حسابداری باز می گردد.

در نتیجه به دفتر و سنتی برمی گردد، یا در بهترین حالت، عملیات مالی و حسابداری خود را به دست حسابدارانی می سپارد که بدون هیچ نظارتی در کسب و کارهای کوچک موفق نمی شوند.

ما در پارمیس با توجه به همه این عوامل، از توان خود برای ارائه خدمات متنوعی استفاده کرده ایم تا بتوانیم فرهنگ خرید و استفاده از نرم افزارهای قابل اطمینان و پشتیبانی شده مانند نرم افزارهای حقوق و دستمزد را به جای عادت بد استفاده از حسابداری ناشناخته و قفل شکسته جایگزین کنیم.

معرفی مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس - lastech

مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری پارمیس در شرکت های متوسط و بزرگ یا در حال رشد، ادغام واحدهای انبار، تولیدی و حسابداری به معنای حفظ و مدیریت بهینه فرآیند کار در داخل واحد تجاری است. نرم افزار انبارداری پارمیس با استفاده از بانک اطلاعاتی یکپارچه و اتصال به بخش های حسابداری، فروشگاه، بازرگانی، فروش و تولید به شما کمک می کند تا از ایجاد گلوگاه در تولید، توزیع و فروش کالا جلوگیری کرده و رضایت خود را در هر کاری ایجاد کنید و به برندی موفق تر تبدیل شوید.

دریافت اقلام فاسد شدنی یا خارج از انبار، تولید خودکار اسناد حسابداری انبار و با استفاده از قابلیت های شناور، سریال، بارکد و با تعیین موقعیت فیزیکی کالا در انبارهای مختلف، زمان مورد نیاز برای دسترسی به یک کالا یا ارائه خدمات پس از فروش و غیره.

همچنین ویژگی هایی مانند کدگذاری، بانک های محصولات از پیش تعریف شده برای شرکت های مختلف، امکان اتصال انواع بارکدخوان ها و همچنین امکان تعریف انبارهای بی نهایت از جمله ویژگی هایی است که فرآیند تعریف کالا و قابلیت ردیابی کالا را در بازار مکانیزه می کند.

• قابلیت از کار انداختن انبار

• امکان ثبت کد منحصر به فرد برای هر انبار

• حداکثر طول کد را برای ویژگی ها مشخص کنید

• امکان تعریف انواع واحدهای شمارش کالا (اعداد، لیتر، کیلوگرم، متر و غیره)

• امکان غیرفعال کردن کالا و عدم نمایش آن در لیست کالا

• امکان اختصاص بارکد، ایران کد و شورت کد به هر محصول و مرتب سازی محصولات بر اساس این کدها.

• امکان محدود کردن یک محصول به انبارهای خاص

لیست قیمت یک محصول را مشخص کنید

معرفی مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس - lastech

مزیت نرم افزار شرکتی پارمیس

یکی از مزایای استفاده از نرم افزار شرکتی پارمیس، مدیریت صحیح تطابق حساب های دریافتنی و پرداختنی است، به همین دلیل می توانید با استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس، عملکرد کسب و کار را در کسب و کار سرعت بخشید. به عنوان یک راه حل مناسب برای کسب و کار شما باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه های مالی می شود.

استفاده از نرم افزار حسابداری کسب و کار راه حل جدیدی برای استفاده از تمامی قابلیت های موجود در شرکت ارائه می دهد و امکان رفع پیچیده ترین نیازهای شرکت را فراهم می کند. مزایای فراوان این نرم افزار به شما کمک می کند تا زمانی که به اطلاعات واقعی برای تصمیم گیری های تجاری نیاز دارید، فرآیند تصمیم گیری خود را کوتاه کنید.

نسخه تجاری پارمیس پرو برای مشاغل کوچک و متوسط طراحی شده است. این نرم افزار حسابداری بر روی پلتفرم ویندوز اجرا می شود و خدمات مختلفی را در زمینه مدیریت مالی بنگاه ها به مدیران ارائه می دهد. در نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس پرو به ساختارهای مختلفی در زمینه مدیریت افراد و کاربران، خرید و فروش، حسابداری و خزانه داری و همچنین مدیریت کالا و خدمات دسترسی دارید که تمامی امور تجاری شما را پوشش می دهد.

مدیریت مالی پروژه ها، حسابرسی حساب ها در سطوح مختلف و گزارشات سازمان های دولتی از دیگر امکانات این نرم افزار است.

نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس پرو در نسخه های مختلف عرضه شده و گزارش های متنوعی در زمینه های فروش، کالا و موجودی، اسناد حسابداری و ترازنامه تولید می کند. این نرم افزار مانند نرم افزار حسابداری تحت وب به مکانیزه شدن فرآیند حسابداری و تولید اسناد قابل ارائه به سازمان های دولتی کمک می کند. رابط کاربری ساده و شهودی پارمیس پرو به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری با آن کار کنید، اگرچه حسابداران با تجربه می توانند با پارمیس پرو به حداکثر بهره وری دست یابند.

جمع بندی

ما در این مقاله مفید از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار انبارداری و نرم افزار شرکتی و نرم افزار حسابداری رایگان پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا