رمز ارز

صرافی کوکوین، قربانی جدید قوانین سختگیرانه در آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دادستان کل نیویورک، لتیسیا جیمز (Leticia James)، در حال برخورد قضایی با یک شرکت ارز دیجیتالی دیگر است. به گزارش رمزارز نیوز، قربانی این بار صرافی KuCoin است.
بر اساس بیانیه‌ منتشرشده، جیمز ادعا کرده است که این شرکت خود را به عنوان یک صرافی رمزارزی معرفی کرده، در صورتی که به طور قانونی به عنوان یک کارگزار واسطه‌ای اوراق بهادار و کالا ثبت نشده است.
البته لازم به ذکر است که در مورد صداقت اقدامات دادستانی کل نیویورک در قبال ارزهای دیجیتال، تردیدهایی وجود دارد؛ چون آن‌ها از ابتدا اعلام کرده‌اند که از این صنعت نفرت دارند و حاضر به انجام هر کاری هستند تا آن را سرنگون کنند. به عنوان مثال، نیویورک یکی از مخالفان سرسخت ارزهای دیجیتال در بین تمام ایالت‌های آمریکا بوده و سال‌ها در همین راستا حرکت کرده است. این ماجرا از سال 2015 شروع شد، زمانی که نیویورک دریافت مجوز BitLicense برای کسب و کارهای رمزارزی را الزامی کرد. این مجوز هزینه‌های سنگین و الزامات مستندسازی زیادی را برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه رمزارزها اعمال می‌کرد.
به تازگی هم در نیویورک محدودیت جدیدی برای فعالیت شرکت‌های ارزهای دیجیتال اعمال شده که حداقل دو سال به طول خواهد انجامید. طبق این محدودیت، تمام شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال که از انرژی غیرپاک استفاده می‌کنند، مجاز به فعالیت در این ایالت نخواهند بود. در این منطقه، بسیاری از مقامات محیط ‌زیست به محدودیت اعمال شده، علاقه‌مند بوده و در پی تمدید این محدودیت‌ها برای سال‌های بعد هستند.
در چند هفته‌ گذشته، جیمز همچنین فشارهای جدیدی را علیه چندین شرکت رمزارزی از جمله سلسیوس، اعمال کرده است. جیمز در بیانیه‌ای در مورد شکایت خود علیه کوکوین گفت:

دفتر من یکی پس از دیگری علیه شرکت‌های ارزهای دیجیتالی که با وقاحت قوانین ما را نادیده می‌گیرند و سرمایه‌گذاران را در معرض خطر قرار می‌دهند، اقدام می‌کند. اقدام اخیر جزئی از تلاش‌های ما برای کنترل شرکت‌های فاقد صلاحیت رمزارزی است و به منظم‌سازی این صنعت کمک می‌کند. کوکوین بدون طی کردن مراحل قانونی به عنوان یک کارگزار در نیویورک فعالیت داشت و به همین دلیل، ما اقدامات شدیدی انجام داده‌ایم تا از سپرده سرمایه‌گذاران در حفاظت کنیم.

این شکایت به دنبال پایان دادن به تمامی فعالیت‌های کوکوین در نیویورک تا زمان تبعیت کامل از قوانین این ایالت است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

لایو بیت‌کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا