بازی

آمازون ناشر بازی Throne and Liberty خواهد بود

آمازون ناشر بازی Throne and Liberty خواهد بود

کمپانی آمازون در سال‌های گذشته تمرکز زیادی روی ژانر MMO داشته و اکنون جدیدترین بازی خود از این سبک را به نام Throne and Liberty معرفی کرده است. 

توسعه این بازه برعهده استودیو کره‌ای NCSoft قرار دارد و آمازون وظیفه انتشار آن در ژاپن، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی برعهده گرفته است. این استودیو که در گذشته با ساخت بازی Guild Wars و سری Lineage به شهرت رسیده، سال‌های زیادی را صرف توسعه Throne and Liberty کرده است. 

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

Throne and Liberty ابتدا در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار معرفی شد ولی توسعه آن به چالش‌های زیادی همراه بوده است. NCSoft قصد دارد این بازی نقش آفرینی آنلاین (MMORPG) را تنها برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر کند. نکته جالب این است که سیستم آب و هوای پویا این عنوان می‌تواند جهان بازی و گیم‌پلی ان را تغییر دهد. 

بازی Throne and Liberty

بازیکنان همچنین می‌توانند با تبدیل شدن به حیوانات مختلف، به گشت و گذار در آسمان و دریاهای جهان بازی بپردازند. Throne and Liberty یک داستان اصلی نیز دارد، ولی استودیو NCSoft چندان روی آن تمرکز نکرده است. این توسعه دهنده باور دارد که در این ژانر بازیکنان باید داستان خودشان را بسازند. 

آمازون سال پیش New World و Lost Ark را به بازار عرضه کرد و برای انتشار بازی رایگان Blue Protocol نیز با کپکام قرارداد بسته است. پنجمین پروژه این شرکت در سبک MMO، عنوانی مربوط به Lord of the Ring بود که سال پیش کنسل شد. 


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟ 

آمازون ناشر بازی Throne and Liberty خواهد بود - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا