بازی

گزارش باکس آفیس: فیلم ترسناک Smile در صدر جا گرفت

گزارش باکس آفیس: فیلم ترسناک Smile در صدر جا گرفت

طی هفته گذشته فیلم‌های جدید عملکرد خوبی در باکس آفیس داشته‌اند و فیلم ترسناک Smile از کمپانی پارامونت توانسته در صدر جدول قرار بگیرد.

۲۰۲۲ به صورت کلی سال بسیار خوبی برای فیلم‌های ترسناک بوده و Smile هم آخر هفته خوبی را تجربه کرده است. Smile تاکنون ۸.۲ میلیون فروش داشته و پیش‌بینی می‌شود که این عدد تا پایان امشب به ۱۹ میلیون دلار برسد. این فیلم ابتدا قرار بود از پلتفرم‌های استریم در دسترس قرار گیرد، ولی اکران آن در باکس آفیس برای پارامونت بسیار سودآور بوده است.

Don’t Worry Darling که هفته پیش در جایگاه اول قرار داشت، با فروش ۷.۲ میلیون دلاری خود در رتبه دوم باکس آفیس قرار گرفته است. این فیلم روانشناسی به کارگردانی اولیویا وایلد (Olivia Wilde)، با بودجه‌ای ۳۵ میلیون دلاری ساخته شده است. Don’t Worry Darling با ۳۳ میلیون دلار فروش می‌توان یک شکست بزرگ برای برادران وارنر باشد.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

فیلم‌های باکس آفیس

رتبه‌های سوم و چهارم باکس آفیس هفته نیز در اختیار فیلم درام تاریخی The Woman King (فروش ۶.۴ میلیون دلاری) و فیلم کمدی رمانتیک Bros (فروش ۴.۷ میلیون دلاری) قرار دارد. Ponniyin Selvan: I با زبان تامیلی از کشور هند نیز پنجمین فیلم پرفروش این هفته است و کار خود را با ۴.۱ میلیون دلار آغاز کرده است.

به صورت کلی پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امشب ۶۱ میلیون دلار بلیت فروخته شود که نشان دهنده افت کمی نسبت به باکس آفیس هفته گذشته است. باید اشاره کنیم که انتظار می‌رود در هفته آینده فیلم Amsterdam با بازی دیوید او راسل عملکرد خوبی در بازار داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا