رمز ارز

کلاهبرداری جدید از کاربران شیبا؛ مراقب باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حساب توییتری SHIBARMY CANADA پیامی را منتشر کرده و در مورد یک وب‌سایت جدید کلاهبرداری در ارتباط با بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium)، به جامعه دارندگان رمزارز شیبا اینو هشدار داده است.
طبق گزارش‌ها، حساب SHIBARMY CANADA در توییتی اعلام کرده که با یک وب‌سایت کلاهبرداری شیباریوم مواجه شده است که امکان اتصال کیف پول کاربران را فراهم می‌کند. او هشدار داد کسانی که این کار را انجام داده‌اند، ممکن است تمام دارایی‌های رمزارزی خود را از دست بدهند و اظهار داشت که ارتش دارندگان رمزارز شیبا باید منتظر اعلام کانال‌های رسمی در مورد راه‌اندازی شیباریوم باشد.
اخیراً تنها کانال رسمی این اخبار، حساب توییتر توسعه‌دهنده اصلی شیبا معروف به شیتوشی کوساما و گروه تلگرامی او به نام “All Things Shibarium” بوده است. این حساب توییتری اشاره کرد که مجموعه شیبا قبلاً یک تیم کامل از افراد داشت که کارشان جستجوی تمام‌وقت در وب برای کلاهبرداری‌های مرتبط با رمزارز شیبا بود، اما همه آنها توسط شیتوشی کوساما اخراج شدند.
صاحب این حساب در توییت خود نوشت:

حتما می‌دانید که من داوطلبی هستم که وقت خود را صرف می‌کنم تا به بهترین شکل ممکن به مردم کمک کنم و این امکان برای من وجود دارد که تمام کلاهبرداری‌ها را در لحظه‌ای که ایجاد می‌شوند، متوجه شوم.

پیش از این، گزارش‌هایی هم منتشر شد مبنی بر اینکه کلاهبرداران یک توکن جعلی را ایجاد کرده و با آن از طریق کوین بیس و دیگر پلتفرم‌های محبوب و معتبر ایردراپ می‌کنند. یک پروژه جعلی شیباریوم نیز مشاهده شد که با هدف تخلیه موجودی رمزارزی کاربران قبل از راه‌اندازی پلتفرم لایه دوم شیباریوم ساخته شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا