بازی

کارگردان Sonic Frontiers درباره بازی بعدی سونیک صحبت کرد

کارگردان Sonic Frontiers درباره بازی بعدی سونیک صحبت کرد

از زمان انتشار بازی جدید سونیک یعنی Sonic Frontiers چیزی نمی‌گذرد و این عنوان به قدری با استقبال مثبت مواجه شده است که اکنون کارگردان بازی مجبور شده تا نظرات خود در مورد بازی بعدی این فرنچایز بیان کند.

Sonic Frontiers که کمی بیشتر از یک ماه پیش منتشر شده، به‌طور کلی مورد استقبال مثبت و بسیار خوبی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد تغییر فرمت بازی به دنبال یک دنیای جهان باز به خوبی توانسته نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کند و شاید همین امر باعث شده تا Sonic Frontiers در مراسم گیم اواردز اخیر یک جایزه را به خانه ببرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers

«موریو کیشیموتو»، کارگردان Sonic Frontiers در توییتی ضمن اشاره به این واقعیت که بازی با استقبال خوبی مواجه شده، نوشت:

نسل سوم شروع خوبی داشته است. مطمئن هستم ک این نتیجه یک نیروی محرکه بزرگ برای کار بعدی خواهد بود. ما به شما قول تجربه‌ای از هیجان و شگفتی بیشتر را می‌دهیم.

هرچند او در توییت خود هیچ توضیح بیشتری درباره پروژه بعدی ارائه نکرده است، اما عملکرد فوق‌العاده عنوان فعلی باعث شده تا بسیاری از افراد در مورد اینکه دنباله Sonic Frontiers چگونه می‌تواند از نسخه اصلی بهتر باشد و نسبت به آن پیشرفت کند، بحث کنند.

Sonic Frontiers

در سال‌های اخیر، تیم توسعه Sonic Team به دنبال فرمولی بوده تا طرفداران را مانند Sonic Adventure در ابتدای نسل Dreamcast، خوشحال کند. شاید در بازی جدید، وجود یک دنیای جهان باز به خوبی توانسته تا دل بازیکنان را به دست بیاورد!

در حال حاضر، هیجان‌انگیزترین اخباری که برای طرفداران فرنچایز سونیک وجود دارد، این است که DLC بیشتری برای Sonic Frontiers در راه است. همچنین یک کراس‌اوور از بازی Sonic Frontiers با Monster Hunter وجود دارد و شاید در آینده شخصیت‌های قابل بازی بیشتری با خط داستانی خود به آن اضافه شوند.

علاوه بر این، پخش سریال Sonic Prime نیز از تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر ‍۱۴۰۱) از سرویس نتفلیکس آغاز خواهد شد که اخیرا گفته شده بود یک هفته زودتر می‌توان آن را از Roblox مشاهده کرد.

تیم lastech در بررسی بازی Sonic Frontiers نوشت:

بازی Sonic Frontiers یک اثر سنت شکن نسبت به بازی‌های قبلی این سری است و بهترین اثر سه بعدی سونیک در تاریخ آن به حساب می‌آید. بازی حالت جهان باز دارد و ترکیب خوبی از یک بازی اکشن سوم شخص با طعم بازی‌های پلتفرمر است. الهاماتی که از دیگر بازی‌ها مثل سری زلدا و حتی شادو آو کلوسوس در بازی پیاده‌سازی شده بسیار درست بوده و موسیقی بازی نیز کاملا در خدمت گیم‌پلی سریع و دیوانه‌وار و هیجان‌انگیز بازی است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا