بازی

بازی اصلی بعدی The Witcher حداقل سه سال آینده منتشر می‌شود

بازی اصلی بعدی The Witcher حداقل سه سال آینده منتشر می‌شود

طبق گفته «آدام کیچینسکی»، رئیس و مدیرعامل استودیو سی‌دی پراجکت رد، بازی بعدی ویچر (The Witcher) که با نام رمز Polaris شناخته می‌شود، حداقل سه سال دیگر عرضه خواهد شد.

پس از اعلام اینکه استودیو قصد دارد سه گانه جدیدی از فرنچایز The Witcher را طی شش سال منتشر کند و نسخه ابتدایی آن Polaris خواهد بود، سرمایه‌گذاران در جلسه‌ای از کیچینسکی سوال کردند که بازیکنان چه زمانی می‌توانند انتظار عرضه بازی اصلی بعدی را داشته باشند.

او در پاسخ گفت:

ما در حال آماده‌سازی فناوری Polaris هستیم. این اولین پروژه‌ای است که روی موتور جدید، آنریل انجین ۵ منتشر می‌شود، [بنابراین] ساخت این فناوری نیاز به کار اضافی دارد. برای این پروژه، مطمئنا به تلاش بیشتری نیاز داریم.

The Witcher

کیچینسکی ادامه داد که دومین و سومین بازی سه‌گانه جدید ویچر بسیار روان‌تر خواهند بود. سپس از او پرسیده شد، با توجه به اینکه انتشار هر دو بازی روان‌تر هر کدام به طور متوسط سه سال طول می‌کشد، آیا منطقی است که مطمئن شویم بازی اصلی بعدی بیش از سه سال بعد منتشر می‌شود که کیچینسکی پاسخ مثبت داد.

CD Projekt Red اخیرا تایید کرد که حداقل پنج بازی جدید Withcer در سال‌های آینده به همراه یک دنباله برای Cyberpunk 2077 و یک IP کاملا جدید نیز در دست ساخت قرار دارد.


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا