بازی

بازی Angry Birds یک بار دیگر از دسترس خارج می‌شود

بازی Angry Birds یک بار دیگر از دسترس خارج می‌شود

استودیو Rovio اعلام کرده که است که ورژن اندرویدی بازی Angry Birds را از دسترس خارج می‌کند و نام نسخه IOS را نیز تغییر خواهد داد. 

این کمپانی در سال ۲۰۱۹ اولین نسخه از این سری (عرضه شده در در سال ۲۰۰۹) را از دسترس خارج کرده بود. سپس در بهار ۲۰۲۲ شاهد عرضه دوباره این بازی با نام Rovio Classics: Angry Birds بودیم. Rovio اکنون اعلام کرده که که حضور این عنوان روی دیگر بازی‌های آن‌ها تاثیر منفی داشته و به همین خاطر دوباره آن‌ها را از فروشگاه‌ها حذف کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل

با وجود اینکه نسخه اندرویدی بازی کاملا از پلی استور حذف می‌شود، اما نسخه IOS‌ آن را با نام Red’s First Flight می‌توانید پیدا کنید. هدف از این تغییر اسم کاهش محبوبیت نسخه اول این سری است تا بازیکنان کمتری آن را تجربه کنند. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که این تغییرات را از فردا به صورت رسمی اعمال می‌کند. 

بازی Angry Birds

اگر از قبل Rovio Classics: Angry Birds را دانلود کرده باشید، همچنان روی گوشی‌ خود به آن دسترسی خواهید داشت. Rovio سعی دارد با این کار توجهات بیشتری را به بازی انگری بردز ۲، Angry Birds Friends و Angry Birds Journey جلب کند. اکنون یک سوال به وجود می‌آید: چه تفاوتی میان این عناوین وجود دارد؟

نسخه اول این سری تنها ۹۹ سنت قیمت دارد و خالی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. از طرف دیگر سه نسخه بعدی رایگان هستند، ولی Rovio آن‌ها را با پرداخت‌های درون برنامه‌ای پر کرده است و اینگونه سود بیشتری کسب می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

بازی Angry Birds یک بار دیگر از دسترس خارج می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا