رمز ارز

دست رد بازی محبوب ماین‌کرافت به سینه NFTها!

زمان مطالعه: دقیقه

به نظر می‌رسید که بازی محبوب و پرطرفدار ماین‌کرافت (Minecraft) یک بازی عالی برای ادغام توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شخصی‌سازی‌شده باشد، اما به این زودی‌ها شاهد این اتفاق نخواهیم بود.
در ۲۰ جولای، استودیوی موجنگ (Mojang)، سازنده بازی ماین‌کرافت، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از توکن‌های NFT در این بازی پشتیبانی نمی‌کند و اجازه استفاده از آن‌ها را نمی‌دهد.
این استودیو استدلال می‌کند که استفاده از NFTها در یک بازی می‌تواند با امتیاز دادن به برخی از کاربران و تضعیف برخی دیگر، باعث ایجاد کمبود و محرومیت در جامعه گیمرها شود. به همین دلیل، موجنگ ادعا می‌کند که استفاده از فناوری بلاکچین و NFTها با دستورالعمل‌های این استودیو و ماهیت بازی ماین‌کرافت در تعارض است.
علاوه بر این، موجنگ استدلال می‌کند که استفاده از NFTهای درون‌ بازی تمرکز بر جنبه سرگرمی بازی را تغییر می‌دهد؛ چون کاربران بیشتر نگران قیمت سوداگرانه NFTهای خود هستند تا لذت بردن از بازی. این تیم همچنین به مشکلات هک و کلاهبرداری از شرکت‌هایی که این دارایی‌ها را مدیریت می‌کنند، اشاره کرد.
تصمیم غیرمنتظره استودیوی موجنگ، پروژه‌های دیگری را هم که پیرامون اکوسیستم ماین‌کرافت ساخته شده‌اند، تحت تاثیر قرار داده است. پروژه NFTWorld یکی از آنهاست. پس از انتشار اطلاعیه این استودیو، قیمت توکن بومی NFTWorld بیش از ۶۰ درصد کاهش یافت.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا