بازی

بازی جدید Crash Bandicoot آذر ماه معرفی می‌شود

بازی جدید Crash Bandicoot آذر ماه معرفی می‌شود

طبق بسته‌های رسانه‌ای که برای مطبوعات و اینفلوئنسرها ارسال شده، بازی Crash Bandicoot Wumpa League که از مدت‌ها شایعه شده بود، ممکن است در مراسم گیم اواردز امسال معرفی شود.

این بسته جعبه‌ای که اعلام کرده Crash Bandicoot 4 It’s About Time پس از یک سال انتظار در ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به استیم می‌آید، ظاهرا تایید کرده Wumpa League، عنوانی که از مدتی پیش شایعه شده بود در دست ساخت قرار دارد، اواخر سال میلادی جاری معرفی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند

برچسبی روی جعبه نوشته شده است:

هنوز گرسنه هستید؟ پیتزای جدید Wumpa را با قیمت ۱۲.۰۸ دلار امتحان کنید.

این پیام ظاهراً اشاره‌ای به مراسم گیم اواردز (The Game Awards) دارد که در هشتمین روز از دوازدهمین ماه سال میلادی، مصادف با ۱۷ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

اواخر مرداد ماه استودیو Toys for Bob، سازنده Crash Bandicoot، به طور ضمنی خبر از ساخت یک بازی جدید از سری داده بود. این توسعه‌دهنده تصویری در اکانت توییتر خود منتشر کرد که ۱۷ بازی ساخته‌شده توسط آن‌ها را نشان می‌داد و البته عنوان مرموز هجدهم را نیز به نمایش گذاشتند که علامت سوال دارد.

Crash Bandicoot

Toys for Bob که شاید بیشتر به عنوان خالق سری Skylanders شناخته می‌شود، اخیرا بازی‌های Crash Bandicoot 4: It’s About Time در سال ۲۰۲۰ و سه‌گانه Spyro Reignited را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرده بود. استودیوی مستقر در نوواتو کالیفرنیا همچنین در ساخت بازی‌های Overwatch، Tony Hawk و Call of Duty مشارکت داشته است.

در ماه می گذشته، اکتیویژن ادعاهایی مبنی بر اخراج کارکنان Toys for Bob را رد کرد و گفت که آن‌ها به پشتیبانی از Crash Bandicoot 4 در کنار نقش جدیدی که در Call of Duty Warzone ایفا می‌کنند، ادامه خواهند داد.

سه هفته پیش نیز اکانت کاربری TheRealInsider در توییتر ادعا کرده بود که دو بازی جدید از سری Crash Bandicoot در حال حاضر در دست ساخت هستند. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه عنوانی از سری بازی‌های خاطره‌انگیز معرفی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا