بازی

مراحل داستانی جدیدی برای Grand Theft Auto Online منتشر شد

مراحل داستانی جدیدی برای Grand Theft Auto Online منتشر شد

راکستار (Rockstar) آپدیت جدیدی از جی تی ای آنلاین (Grand Theft Auto Online) منتشر کرده که محتوای داستانی جدیدی را در کنار ویژگی رهگیری پرتو نور به بازی اضافه می‌کند. 

این آپدیت با نام The Los Santos Drug Wars، شش مرحله دستانی جدید به جی تی ای آنلاین اضافه می‌کند. بازیکنان در این مراحل وظیفه فروش یک سری مواد توهم زا را برعهده دارند. این به روزرسانی همچنین شامل ۸ وسیله نقلیه و صدها آیتم تزئینی جدید برای بازی Grand Theft Auto Online می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریماز پیشرفت‌های جی‌تی‌ای آنلاین تا شهر زنده‌تر
تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریم

از طرف دیگر با استفاده از Fidelity Mode (با ۳۰ فریم برثانیه) روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، ویژگی بازتاب‌های رهگیری پرتو نور نیز فعال می‌شود. با این ویژگی شخصیت و وسایل نقلیه در سطوح بازتابنده دیده می‌شوند. این ویژگی به افزایش کیفیت گرافیک Grand Theft Auto Online کمک زیادی کرده و بازی را مدرن‌تر می‌کند.

جی تی ای آنلاین

همچنین باید اشاره کنیم که اکنون تمامی‌ ماموریت‌های داستانی Agatha Baker Casino را نیز می‌توانید به تنهایی انجام دهید. مشترکین GTA+ نیز با استفاده از سرویس تاکسی جدید بازی می‌توانند سریع‌تر در نقشه جابجا شوند. ۹ سال از عرضه جی تی ای آنلاین گذشته و به نظر نمی‌رسد که راکستار قصد پایان پشتیبانی از این بازی را داشته باشد.

آپدیت جدید راکستار روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان برای دانلود در دسترس قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا