بازی

ایکس باکس بازی‌های Call of Duty را برای GeForce Now انویدیا عرضه خواهد کرد

ایکس باکس بازی‌های Call of Duty را برای GeForce Now انویدیا عرضه خواهد کرد

پس از قرارداد با نینتندو،‌ مایکروسافت به تازگی از قرارداد همکاری ۱۰ ساله با انویدیا خبر داده تا بازی‌های پی‌سی ایکس باکس و مخصوصا Call of Duty را – در صورت تایید قرارداد اکتیویژن بلیزارد – برای سرویس GeForce Now عرضه کند.

در صورتی که پیشنهاد مایکروسافت برای خرید ناشر World of Warcraft توسط رگولاتورها تایید شود، بازی‌های مختلف اکتیویژن بلیزارد مانند Call of Duty در سرویس بازی‌های ابری انویدیا نیز منتشر خواهند شد.

این موضوع گیمرها را قادر می‌سازد تا عناوین پی‌سی Xbox را از طریق GeForce Now روی رایانه‌های شخصی، مک، کروم‌بوک‌ها، گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگر استریم کنند.

مطلب پیشنهادی:چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]پاسخی به یک ادعای بزرگ
چرا فورتزا بهترین فرانچایز تاریخ ریسینگ است؟ [تماشا کنید]

این همکاری اندکی پس از آن اعلام شد که مایکروسافت در جلسه رسیدگی کمیسیون اروپا در روز سه شنبه استدلال‌هایی را ارائه کرد که چرا پیشنهاد خرید اکتیویژن بلیزارد باید تایید شود.

این جلسه شفاهی به مایکروسافت اجازه داد تا به بیانیه اعتراضاتی که اخیراً از هشدار اتحادیه اروپا درباره اثرات ضدرقابتی احتمالی قرارداد ۶۹ میلیارد دلاری دریافت کرده بود، رسیدگی کند.

با توجه به این همکاری جدید، انویدیا اکنون پشتیبانی کامل خود را برای تأیید نظارتی خرید ارائه می‌کند. مایکروسافت و انویدیا اعلام کردند که فوراً کار را برای ادغام بازی‌های پی‌سی ایکس باکس در GeForce Now آغاز خواهند کرد.

جف فیشر، معاون ارشد GeForce در انویدیا گفت:

ترکیب مجموعه فوق‌العاده غنی بازی‌های انحصاری ایکس‌ باکس با قابلیت‌های استریم با عملکرد بالا GeForce Now، بازی‌های ابری را به یک پیشنهاد اصلی تبدیل می‌کند که برای گیمرها در همه سطوح علاقه و تجربه جذاب است. از طریق این مشارکت، تعداد زیادی از محبوب‌ترین عناوین جهان اکنون تنها با یک کلیک از فضای ابری در دسترس خواهند بود و میلیون‌ها گیمر دیگر می‌توانند آن‌ها را بازی کنند.

Call of Duty

اوایل روز سه‌‌شنبه، مایکروسافت اعلام کرد که یک «قرارداد حقوقی ۱۰ ساله» برای عرضه بازی Call of Duty به پلتفرم‌های نینتندو نیز امضا کرده است. نکته جالب این تعهدهای مایکروسافت آن است که هنوز هیچ‌کس از نهایی شدن قرارداد اکتیویژن بلیزارد با این کمپانی مطمئن نیست و باید منتظر نظر نهایی رگولاتورها و نهادهای نظارتی باشیم.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد متعهد می‌شود که دسترسی طولانی‌مدت Call of Duty را برای سایر پلتفرم‌های بازی فراهم کنند و انتخاب بیشتری را برای بازیکنان بیشتر و رقابت بیشتری را در بازار بازی ایجاد نمایند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا