بازی

فیلم Hellboy: The Crooked Man عنوانی بزرگسالانه در ژانر وحشت فولکلور خواهد بود

فیلم Hellboy: The Crooked Man عنوانی بزرگسالانه در ژانر وحشت فولکلور خواهد بود

هفته گذشته بود که متوجه شدیم ریبوت جدیدی از فیلم Hellboy (پسر جهنمی) در دست ساخت بوده و قرار است توسط برایان تیلور تحت عنوان فیلم Hellboy: The Crooked Man کارگردانی شود. حال طی مصاحبه‌ی تازه‌ای که رسانه Collider با تیلور داشته اطلاعات جالبی نظیر ژانر و تاریخ فیلمبرداری این عنوان اعلام شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست

اولین فیلم پسر جهنمی در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی گیرمو دل تورو اکران شد که در آن ران پرلمن در نقش Hellboy بازی کرده بود. دل تورو دنباله‌ای به نام Hellboy II: The Golden Army ساخت که در سال ۲۰۰۸ توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شد. سومین فیلم پسر جهنمی به کارگردانی دل تورو و با بازی پرلمن برنامه ریزی شده بود که در نهایت هرگز ساخته نشد. بدین ترتیب، این فرانچایز بار دیگر در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی نیل مارشال ساخته شد که در آن دیوید هاربر نقش پسر جهنمی را ایفا کرده بود.

فیلم Hellboy: The Crooked Man عنوانی بزرگسالانه در ژانر وحشت فولکلور خواهد بود - lastech

پس از نتایج نه‌چندان موفق فیلم قبلی با بازی دیوید هاربر در سال ۲۰۱۹، حال برایان تیلور که پیش از این تجربه کارگردانی فیلم گوست رایدر ۲ (Ghost Rider: Spirit of Vengeance) را در کارنامه دارد می‌خواهد فیلم جدید پسر جهنمی را در مسیر جدیدی تولید کند. او ضمن اشاره به عشق و علاقه‌ی فراوانی که به این فرنچایز دارد، در رابطه با قصدش از ساخت نسخه‌ی تاریک‌تر پسر جهنمی گفت:

خب اول از همه من عاشق شخصیت هل‌بوی هستم و اجرای این شخصیت توی این زمان به‌خصوص مورد علاقمه. فیلم‌های گیرمو دل تورو خیلی بزرگ و خفن بودن ولی بعضی از کمیکایی که مایک میگنولا تو اون زمان نوشته بود حس بسیار متفاوت‌تری داشتن. (جوری که پسر جهنمی) لاغرتر، بدجنس‌تر و ترسناک‌تر بود؛ نسخه‌ی جوون‌تر پسر جهنمی که تو گوشه‌های تاریک دنیا سرگردان بود، شبانه پرسه می‌زد و دنبال ماورالطبیعه بود. کمیک The Crooked Man که توسط مایک میگنولا نوشته شده و ریچارد کوربن طراحیاش رو انجام داده بود دقیقا همین‌جوریه و یه کمیک نمادین از این سری به حساب میاد که تو اواخر دهه‌ی ۵۰ میلادی جریان داره. این ورژن پسر جهنمی، نسخه‌ی مورد علاقه‌ی من از این شخصیته. بنابراین جذابیت این کتاب واسه من طوری رقم خورد که خواستم یه بار دیگه اون رو از نو تعریف کنم و اون نسخه‌ی مدنظرم از هل‌بوی رو ارائه بدم که فک می‌کنم تا حالا ندیدیمش.

برایان تیلور؛ کارگردان فیلم Hellboy: The Crooked Man

تیلور همچنین تایید کرد که میگنولا و همکار دیرینه‌اش کریستوفر گلدن در نوشته شدن فیلمنامه‌ی این اثر دست داشته‌اند. همچنین او قصد دارد تا اقتباس The Crooked Man در عین حال که به منبع اصلی وفادار است بر چیزهایی که او از این کاراکتر و کمیک‌هایش دوست دارد متمرکز باشد. او در این رابطه می‌گوید، استودیو Millennium Media با درجه‌بندی سنی این فیلم به عنوان یک اثر بزرگسالانه (R rated) موافقت کرده و از تصمیمات او در راستای تولید فیلمی که ژانر وحشت (فولکلور) را هدف گرفته، حمایت کرده‌اند.

در ادامه تیلور اعلام کرد همان‌گونه که کمیک علاوه بر پسر جهنمی شخصیت‌های تام و کورا را زیر ذره‌بین می‌برد، فیلم Hellboy: The Crooked Man هم ۳ شخصیت اصلی خواهد داشت. البته با این اختلاف که شخصیت سوم اصلی کورا نیست و او به‌جای کورا، شخصیت دیگری را به این فیلم اضافه کرده که برای طرفداران غافل‌گیرکننده خواهد بود. با این حال او از بازیگرانی که قرار است این نقش‌ها را ایفا کنند سخنی به میان نیاورد.

سرانجام برایان تیلور تایید کرد که فیلمبرداری The Crooked Man در ماه آوریل (اواسط فروردین) در مناطقی از یونان و جنگل‌های خالی از سکنه‌ی بلغارستان آغاز می‌شود.

فعلا هیچ تاریخ اکران رسمی برای فیلم Hellboy: The Crooked Man اعلام نشده اما از آنجایی که فیلمبرداری این عنوان تا کمتر از دو ماه دیگر شروع می‌شود می‌توان انتظار داشت جرئیات بیشتری در رابطه با این اثر در ماه‌های آینده منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

تاریخ برگزاری رویداد بعدی State of Play مشخص شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا