بازی

یوبیسافت برای بازی Beyond Good and Evil 2 نیرو استخدام می‌کند

یوبیسافت برای بازی Beyond Good and Evil 2 نیرو استخدام می‌کند

بازی Beyond Good and Evil 2 از مدت‌ها پیش در سکوت خبری فرو رفته اما ظاهرا توسعه آن همچنان در جریان است، چراکه شعبه بارسلونای یوبیسافت در حال حاضر به دنبال یک انیماتور ارشد گیم‌پلی برای کار روی این پروژه است.

آن‌ها در توییتی که به تازگی برای فرصت شغلی موجود در استودیو منتشر کردند، گفتند:

در یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های یوبیسافت تا به امروز، کیفیت انیمیشن‌ها و عملکرد سیستم‌های گیم‌پلی را در اختیار بگیرید.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

بلومبرگ با استناد به توسعه‌دهندگانی که روی این بازی کار می‌کنند، در ماه فوریه ادعا کرد که Beyond Good & Evil 2 پس از گذشت حداقل پنج سال از شروع ساخت بازی، همچنان در مرحله پیش تولید باقی مانده است.

یوبیسافت برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ با یک تریلر بازی Beyond Good and Evil 2 را به نمایش گذاشت، هرچند که پس از آن تقریبا یک دهه سکوت کرد تا اینکه بار دیگر در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ ظاهر شد، زمانی که ناشر اعلام کرد این بازی به شکل یک پیش‌درآمد خواهد بود.

یوبیسافت برنامه لایو استریم بازی Beyond Good and Evil 2 را پیش از E3 2019 برگزار کرد، اما این بازی در خود نمایشگاه ظاهر نشد. این ویدئو نشان داد که یک استودیوی جدید و بدون نام یوبیسافت به پنج استودیو شهرهای بارسلونا، بوردو، ماینتس، مونپلیه و سوفیا که در حال حاضر روی این بازی کار می‌کنند، خواهد پیوست.

Beyond Good and Evil 2

در آگوست ۲۰۲۰ اعلام شد که یک اقتباس سینمایی از این بازی توسط سرویس استریم نتفلیکس در دست ساخت است. یک ماه بعد میشل آنسل، خالق سری بازی‌های Beyond Good and Evil و Rayman استودیو منپلیه یوبیسافت را ترک کرد تا بر یک حرفه جدید در حوزه حیات وحش تمرکز کند.

مدیر عامل یوبیسافت، ایو گیه‌مو درباره خروج آنسل و وضعیت بازی در اواخر سال ۲۰۲۰ اظهار داشت که توسعه Beyond Good and Evil 2 به خوبی پیش می‌رود. هر چند توسعه‌دهنگان آبان ماه سال پیش اعلام کردند که منتظر کنسل شدن بازی هستند. در نهایت باید منتظر ماند و دید سرنوشت این بازی پردردسر چه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Riders Republicزیر آسمان ورزش
بررسی بازی Riders Republic


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا