رمز ارز

بازی شیبا سرانجام از راه رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی شیبا اترنیتی در سراسر جهان منتشر شد. بالاخره انتظارها به پایان رسید و این بازی کارتی برای سیستم‌های عامل‌ اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت. در ابتدا روز دانلود این بازی برای تاریخ یکم اکتبر برنامه‌ریزی شده بود، اما در ادامه به تعویق افتاد.
تیم شیبا اینو لحظاتی پیش در توییتی از طریق حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که توسعه‌دهندگان بازی شیبا اترنیتی، این بازی را در فروشگاه‌های اپلیکیشن iOS و اندروید در سراسر جهان راه‌اندازی کرده‌اند. دقایقی بعد، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، اعلام کرد که در تلاش برای انتشار یک راهنمای جامع برای بازیکنان است که تا پایان امروز، منتشر خواهد شد.
محدوده سنی بازی شیبا اترنیتی در فروشگاه اندروید از هفت سال به بالا و در iOS، نه سال به بالا است. گیمرهای اندروید باید این بازی را بر روی اندروید ۹ و بالاتر اجرا کنند و برای اجرای این بازی روی گوشی‌های iOS نیز به نسخه iOS11 و بالاتر از آن نیاز است. این بازی که به ادعای تیم سازنده آن، پیچیده‌ترین بازی کارتی موجود در دنیاست، تاکنون بیش از هزار بار برای سیستم عامل اندروید دانلود شده است.
همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، ۴۵ درصد از درآمد حاصل از این بازی، صرف سرمایه‌گذاری بلندمدت در اکوسیستم شیبا اینو و کمک‌های مالی به سازمان‌های غیرانتفاعی خواهد شد. پنج درصد از سود سوزانده شده و ۵۰ درصد باقی‌مانده هم قرار است صرف پیشرفت بازی و رقابت با دیگر بازی‌ها شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا