بازی

اولین تریلر از فیلم The Gray Man با بازی کریس ایوانز و رایان گاسلینگ منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر از فیلم The Gray Man با بازی کریس ایوانز و رایان گاسلینگ منتشر شد [تماشا کنید]

مرد خاکستری (The Gray Man) نام جدیدترین ساخته برادران روسو، کارگردان‌های دو فیلم از انتقام جویان، است که اکنون نتفلیکس اولین تریلر آن را منتشر کرده.

مرد خاکستری حول محور یک مامور ویژه سازمان سیا می‌چرخد که پس از کشف یک سری اسرار تاریک مجبور به فرار می‌شود. مقامات متعاقباً یک قاتل بسیار ماهر را استخدام می‌کنند تا این فرد را بکشد. فیلمنامه این فیلم توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نوشته شده که پیش از این نویسندگی عناوین مشهوری مانند سه فیلم کاپیتان آمریکا، Thor: The Dark World و Avengers: Infinity War را برعهده داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

تیم بازیگری The Gray Man را رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، کریس ایوانز (Chris Evans)، آنا د آرماس (Ana de Armas)، رگی ژان پیج (Regé-Jean Page) و جسیکا هنویک (Jessica Henwick) تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) را در زیر تماشا کنید:

این فیلمِ هیجانی و جاسوسی با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار رسما گران‌ترین عنوان نتفلیکس تاکنون محسوب می‌شود. مرد خاکستری در چندین کشور در اروپا فیلمبرداری شده است، که توضیح می دهد چرا نتفلیکس بیشتر از هر پروژه دیگری برای آن بودجه در نظر گرفته است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده که مارک گرینی (Mark Greaney) نویسنده آن است.

The Gray Man در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر ۱۴۰۱) در سینماها و ۲۲ جولای (۳۱ تیر) در نتفلیکس اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا