رمز ارز

پیش‌بینی صعود شیبا اینو بر اساس شاخص‌های آنچین! هدف قیمت SHIB کجاست؟

پیش‌بینی صعود شیبا اینو بر اساس شاخص‌های آنچین! هدف قیمت SHIB کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت شیبا اینو ممکن است به زودی با افزایش قابل‌توجهی روبرو شود. اطلاعات درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که اطمینان سرمایه‌گذاران به این میم کوین در حال افزایش است و این موضوع می‌تواند باعث شود قیمت SHIB به بالاترین سطح خود در سال جاری برسد.

یکی از نشانه‌های افزایش اطمینان سرمایه‌گذاران، کاهش سپرده‌‌های فعال شیبا است. این معیار، انتقال روزانه توکن‌ها از کیف پول سرمایه‌گذاران به صرافی‌ها را ارزیابی می‌کند و در صورت افزایش، نشان‌دهنده نزولی بودن بازار و در صورت کاهش، نشان‌دهنده صعودی بودن بازار است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اکنون در مورد شیبا، شاهد کاهش این معیار هستیم که نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌گذاران برای نگهداری بلندمدت این ارز دیجیتال است. این موضوع، با جابجایی عرضه بین آدرس‌ها نیز تایید می‌شود.shiba-inu-shib-price-surge-prediction

در حال حاضر، بازار شاهد انتقال شیبا از سرمایه‎گذاران کوتاه مدت به هولدرهای بلند مدت است. این موضوع عرضه این ارز دیجیتال را در بازار کم می‌کند و به همین دلیل، می‌تواند باعث افزایش قیمت شود.

قیمت شیبا اکنون با ۱.۸۰ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۸۴۸ دلاری معامله می‌شود.

تحلیلگران تکنیکال با بررسی نمودار آن، پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت این ارز دیجیتال به زودی از الگوی صعودی مثلث متقارن خارج خواهد شد.

خروج از این الگو می‌تواند باعث افزایش ۴۲ درصدی قیمت شیبا شود و قیمت آن را به ۰.۰۰۰۰۴۲۰۵ دلار برساند.shiba-inu-shib-price-surge-prediction

البته باید توجه داشته باشیم که خروج موفق از الگوی مثلث متقارن تضمین‌شده نیست. اگر شرایط بازار تغییر کند و احساسات نزولی بر بازار حاکم شود، ممکن است قیمت شیبا از این الگو خارج نشود و حتی پایین تر از کف الگو یعنی ۰.۰۰۰۰۲۵۸۴ دلار سقوط کند.

در چنین شرایطی، سناریوی صعودی برای قیمت شیبا باطل خواهد شد. در این حالت، قیمت حتی ممکن است تا ۰.۰۰۰۰۲۲۶۸ دلار کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا