بازی

تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد [تماشا کنید]

 تریلر جدیدی از گیم‌ پلی بازی بسیار مورد انتظار تکن ۸ (Tekken 8) منتشر شده که روی شخصیت کازویا میشیما (Kazuya Mishima) تمرکز دارد. 

در این تریلر کازویا با پسر خودش جین کازاما درگیر بوده و این نقشه از بازی Tekken 8 نیز شباهت زیادی به نیویورک دارد. این تریلر شامل تبدیل کازویا به فرم شیطانی‌ خودش نیز می‌شود که احتمالا به ویژگی جدید Heat Mode وابسته است. کازویا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های فرانچایز محسوب می‌شود که در همه نسخه‌ها جز تکن ۳ حضور داشته است. 

باید اشاره کنیم  کازویا با وجود اینکه قهرمان اصلی نسخه اول بود، سپس به شخصیت‌ منفی اصلی سری تبدیل شد. بازی Tekken 8 چند ماه پیش به صورت رسمی از سوی کمپانی بندای نامکو معرفی شد و پر از ویژگی‌های جدید خواهد بود. به همین خاطر این کمپانی قصد دارد با پلی‌ تست‌های مختلف، از بازخوردهای بازیکنان بیشترین استفاده را ببرد. 

بازی Tekken 7 هفت سال پیش به بازار منتشر شد و استودیو شخصیت‌های زیادی را برای آن طراحی کرده بود. استقبال منتقدان از این عنوان نسبتا خوب بود و توانست متای ۸۲ را کسب کند. عملکرد این بازی نیز در بازار بسیار خوب بوده و تا سال ماه پیش بیش از ۹ میلیون نسخه فروش داشته است. 

Tekken 8 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و تنها می‌دانیم که تا بهار سال ۱۴۰۳ برای پی‌ سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.


ویجی‌لاگ پلاس: آپدیت جدید ماینکرفت و ضربه گیم پس به فروش بازی‌ها

تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا