بازی

صداپیشگان بازی Hogwarts Legacy معرفی شدند

صداپیشگان بازی Hogwarts Legacy معرفی شدند

شرکت برادران وارنر به تازگی صداپیشگان بازی مورد انتظار Hogwarts Legacy را معرفی کرده که شاهد حضور بازیگر کمدی، سایمون پگ در نقش مدیر مدرسه، فینیاس نایجل بلک هستیم. شخصیت بدخلق و تنبلی که این بازیگر در ویدیوی یوتیوب معرفی می‌کند، از دودمان اسلایترین‌ها است و دانش آموزان هاگوارتز از او دل خوشی ندارند.

سباستین کرافت (Love, Death & Robots) و آملیا گتینگ (Emily) دو گزینه صوتی موجود برای شخصیت قابل بازی را برعهده داشتند که بازیکنان می‌توانند برای خلق یک جادوگر یا ساحره سفارشی‌سازی شده، از آن‌ها استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

لزلی نیکول (Downton Abbey) صداپیشگی معاون رئیس، استاد ماتیلدا ویزلی، یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بازی و عضو گروه گریفیندور را بر عهده دارد. کندیس کین (The Human Centipede 2) نقش معلم پیشگویی و پروفسور با استعداد Onai را بازی می‌کند، در حالی که صداپیشگی استاد نجوم، Satyavati Shah، توسط سام کاپیلا (The Mummy) انجام می شود.

از دیگر ستارگان می‌توان به لوک یانگبلاد (لی جردن در مجموعه فیلم‌های هری پاتر) و آصف علی در نقش دانش‌آموزان ریونکلاو و جیسون آنتونی (Ms. Marvel) در نقش شبح خانه گریفیندور یعنی نیک بی‌سر و همچنین کلاه گروه‌بندی، یک کلاه جادویی و حساس اشاره کرد.

Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy که توسط استودیو Avalanche توسعه داده شده، به عنوان یک بازی نقش آفرینی جهان باز توصیف می‌شود که بازیکنان را فراتر از هاگوارتز به مکان‌های جدید و آشنا می‌برد. این بازی که تحت حمایت Warner’s Portkey Games منتشر می‌شود، ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، قبل از اینکه تا سال ۲۰۲۲ و اخیراً تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد.

نسخه‌های پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) منتشر خواهند شد. سپس این بازی در ۴ آوریل برای PS4 و Xbox One و در ۲۵ جولای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

یک ماه قبل از انتشار، این عنوان در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین عناوین استیم بر اساس میزان بالای پیش‌خریدها است.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا