بازی

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی The Expanse به نمایش گذاشته شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی The Expanse به نمایش گذاشته شد [تماشا کنید]

Telltale Games اخیرا تریلر جدیدی از بازی آینده خود با نام The Expanse: A Telltale Series منتشر کرده که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد. داستان بازی در دنیای سریال علمی‌تخیلی محبوب و مجموعه کتاب‌هایی با همین نام روایت می‌شود و احتمالا اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

در این ویدیو، شخصیت اصلی بازی که «کمینا درامر» (Camina Drummer) نام دارد در حال کاوش در یک فضاپیما نابود شده است و در محیط بدون جاذبه آن جابجا می‌شود. این ویدیو به طور کلی کاوش در دنیای بازی و همچنین جمع‌آوری آیتم‌ها توسط بازیکن را نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Nope | نامه عاشقانه به اسپیلبرگبه «نه» جردن پیل «بله» بگویید
نقد فیلم Nope | نامه عاشقانه به اسپیلبرگ

علاوه بر این، بازی The Expanse: A Telltale Series دارای یک سیستم تصمیم گیری است که طرح و داستان را تغییر می‌دهد. کارگردان بازی، «استفن فراست» در این ویدیو توضیح می‌دهد که تصمیم‌های گرفته شده توسط بازیکنان بسیار مهم هستند. همانطور که در تریلر توضیح داده می‌شود، نجات یکی از خدمه فضاپیما نه تنها بر رابطه شما با «این شخصیت» تاثیرگذار خواهد بود، بلکه به‌طور کلی داستان را نیز تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

این ویدیو همچنین شخصیت جدید به نام «مایا» را نیز معرفی می‌کند که یک فراری از مریخ است. در ادامه این تریلر شاهد رابطه بین Camina و Maya هستیم و سپس تصاویر نسبتا چشمگیری از فضای بیرونی آن نمایش داده می‌شود.

جهان‌سازی، مکانیک تصمیم‌گیری و محیط‌های بدون جاذبه The Expanse نشان می‌دهد که با یک بازی ماجراجویی جذاب مواجه خواهیم بود. در حالی که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان اعلام نشده، اما انتظار می‌رود تا در تابستان شاهد عرضه این عنوان باشیم.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Crimes of the Future | ریمیکس سینمای کراننبرگیک داستان علمی تخیلی نوآر
نقد فیلم Crimes of the Future | ریمیکس سینمای کراننبرگ


هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟

هاگوارتز لگسی و فیلم‌های هری پاتر

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا