بازی

مایکروسافت قیمت ایکس باکس سری ایکس/اس را در سوئد افزایش داد

مایکروسافت قیمت ایکس باکس سری ایکس/اس را در سوئد افزایش داد

شرکت مایکروسافت به تازگی قیمت کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس سری ایکس/اس را در کشور سوئد افزایش داده است.

قیمت Xbox Series X از ۵۶۹۵ کرون (۵۵۰ دلار) به ۶۱۹۵ کرون (۵۹۹ دلار) طی دو سال پس از عرضه کنسول در نوامبر ۲۰۲۰ افزایش یافته است. آنطور که Gaming Deputy مشاهده کرده، قیمت Xbox Series S نیز از ۳۵۹۵ کرون (۳۴۷ دلار) به ۳۸۹۴ کرون (۳۷۶ دلار) افزایش یافته است.

در ماه ژانویه، مایکروسافت همچنین قیمت کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس را در کشور ژاپن افزایش داد. در آن زمان اعلام شد:

ما به طور منظم تأثیر قیمت‌گذاری محلی را برای حفظ ثبات منطقی در بین مناطق ارزیابی می‌کنیم. این بازنگری قیمت بر مشتریان تأثیر می‌گذارد و تصمیم دشواری است، اما در آینده به ارائه تجربه بی‌نظیر ایکس باکس که مشتریان‌مان انتظار دارند، ادامه خواهیم داد.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

با استناد به محیط چالش برانگیز اقتصادی جهانی، مرداد ماه سونی قیمت PS5 را در اروپا، ژاپن و بخش‌هایی از آمریکای شمالی افزایش داد. پس از اعلام سونی، شعبات بریتانیایی مایکروسافت و نینتندو به VGC گفتند که در آن زمان قصد افزایش قیمت کنسول را ندارند.

مایکروسافت

اما در آبان ماه، رئیس بخش بازی مایکروسافت پیشنهاد کرد که قیمت کنسول‌های ایکس‌ باکس، بازی‌ها و یا سرویس‌های اشتراکی ممکن است در آینده افزایش یابد. فیل اسپنسر در رویداد WSJ Tech Live گفت:

من فکر می‌کنم در مقطعی باید قیمت‌ها را در برخی موارد افزایش دهیم، اما در تعطیلات کریسمس فکر کردیم که حفظ قیمت‌ها مهم است. ما قیمت کنسول را ثابت نگه داشته‌ایم، قیمت بازی‌ها و سرویس اشتراکی خود را حفظ کرده‌ایم. فکر نمی‌کنم بتوانیم برای همیشه این کار را انجام دهیم.

یک ماه پس از آن، مایکروسافت برنامه‌های خود را برای افزایش قیمت بازی‌های مهم انحصاری Xbox Series X/S تا ۱۰ دلار بیشتر تایید کرد. در سال میلادی جاری عناوینی مانند Forza Motorsport، Redfall و Starfield در ایالات متحده ۷۰ دلار قیمت خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟

هاگوارتز لگسی و فیلم‌های هری پاتر

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا