بازی

خالق سری Mario می‌گوید نینتندو همیشه روی یک عنوان جدید از ماریو کار می‌کند

خالق سری Mario می‌گوید نینتندو همیشه روی یک عنوان جدید از ماریو کار می‌کند

شیگرو میاموتو، خالق ماریو، به تازگی اعلام کرده که نینتندو هنوز آماده نیست انتظار طرفداران برای اخباری مبنی بر نسخه جدید سری محبوب را پایان دهد.

در مصاحبه اخیر با وبسایت IGN، از میاموتو پرسیده شد که چرا یک بازی جدید از سری ماریو برای همزمان شدن با افتتاحیه اولین پارک تفریحی Super Nintendo World در آمریکا یا انتشار پیش‌روی فیلم Super Mario Bros ساخته نشده است.

میاموتو پاسخ داد:

ما همیشه روی ماریو کار می‌کنیم، بنابراین وقتی زمان آن برسد که بتوانیم اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم، مطمئناً این کار را انجام خواهیم داد.

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟

آخرین بازی جدید ماریو، عنوان Bowser’s Fury بود که در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک اثر ماجراجویی جانبی کوتاه برای انتشار مجدد Super Mario 3D World در نینتندو سوییچ، عرضه شد.

یک سال پیش از آن، این فرنچایز سی و پنجمین سالگرد خود را با مجموعه‌ای از محصولات منتشر کرد که شامل بسته ریمستر Super Mario 3D All-Stars، بازی آنلاین سوییچ Super Mario 35 و Super Mario Bros. Game & Watch می‌شود.

آخرین نسخه سه بعدی سری، Super Mario Odyssey بود که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، در حالی که بازی دو بعدی Super Mario Maker 2 در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد.

ماریو

میاموتو که اخیراً ۷۰ ساله شده، در سفری به ایالات متحده برای شرکت در افتتاحیه بزرگ Super Nintendo World در یونیورسال استودیو هالیوود، با IGN صحبت کرد. در طول مصاحبه، او همچنین به طور خلاصه در مورد حجم کاری فعلی و آنچه که ممکن است در آینده علاقه‌مند به انجام آن باشد، صحبت کرد.

از نظر پارک تفریحی، هنوز اورلاندو و سنگاپور باقی مانده‌اند و هنوز کارهای اثر سینمایی باقی مانده است. بنابراین چیزهای زیادی هنوز برای انجام دادن دارم.

در طول این راه، اگر چیز جدید و جالبی پیدا کنم، دوست دارم در آن شرکت کنم، به خصوص اگر هر نوع فناوری جدیدی وجود داشته باشد. دوست دارم ببینم کدام یک از استعدادهای ما برای این کار مناسب‌تر است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3


هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟

هاگوارتز لگسی و فیلم‌های هری پاتر

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا