رمز ارز

بچه شیبا در جمع برترین‌های بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با تداوم روند صعودی قیمت توکن BONE شیباسواپ، این دارایی اکنون به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار پیوسته است.
بر اساس داده‌های بازار، BONE، توکن حاکمیتی اکوسیستم شیبا، در زمان نگارش این خبر در محدوده قیمتی ۱٫۹ دلار معامله‌ می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۴ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۳۸ درصد رشد دارد. همزمان با این رشد قیمتی قابل‌توجه، ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز نیز به ترتیب ۱۲ درصد و ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
لازم به ذکر است که با افزایش ارزش بازار BONE، این ارز دیجیتال اکنون به ۹۸مین رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار تبدیل شده است. این اولین باری است که BONE به چنین نقطه عطف مهمی دست می‌یابد.
بچه شیبا در جمع برترین‌های بازار!
افزایش اخیر قیمت توکن BONE را می‌توان به انتشار اخبار مثبت در مورد بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) نسبت داد. تاریخ دقیق عرضه شیباریوم هنوز مشخص نیست، با این حال، شیتوشی کوساما (Shytohsi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، اخیراً به انتشار قریب‌الوقوع این پروتکل در این هفته اشاره کرده است.
در این میان، ارتش شیبا به طور فعال به دنبال لیست کردن BONE در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس است. برای این منظور، اعضای این جامعه طوماری را ایجاد کرده و تاکنون ۱،۹۶۲ امضا جمع‌آوری کرده‌اند. در همین حال، هوبی گلوبال، صرافی رمزارزی مستقر در سیشل هم در حال انجام ترتیباتی برای لیست کردن BONE است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا