بازی

Minions: The Rise of Gru با فروش ۱۲۹ میلیون دلاری از حد انتظارات بهتر عمل کرد

Minions: The Rise of Gru با فروش ۱۲۹ میلیون دلاری از حد انتظارات بهتر عمل کرد

انیمیشن Minions: The Rise of Gru از کمپانی یونیورسال در اولین آخر هفته اکران خود که به تعطیلات چهارم جولای منتهی می‌شود، به دنبال رکوردشکنی در باکس آفیس است.

پیش‌درآمد سری موفق Despicable Me، توانسته ۱۲۹.۲ میلیون دلار در طول چهار روز فروش کند که ۱۰.۷۵ میلیون دلار از پیش‌نمایش‌های پنجشنبه شب به دست آمده بود.

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

برای مقایسه باید گفت اولین فیلم Minions در افتتاحیه سه روزه خود ۱۱۵ میلیون دلار فروش داشت. Minions: The Rise of Gru از دیگر فیلم‌های اکران چهارم جولای مانند Transformers: Dark of the Moon (با ۱۱۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱)، مرد عنکبوتی ۲ (با ۱۱۵ میلیون دلار در سال ۲۰۰۴) و من نفرت‌انگیز ۳ (با ۹۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷) بهتر عمل کرده است.

این انیمیشن بهتر از تمام پیش‌بینی‌ها عمل کرده، چرا که انتظار می‌رفت در آخر هفته اکران خود فروشی بین ۶۵ تا ۷۵ میلیون دلار داشته باشد. در واقع، این بزرگترین افتتاحیه برای یک انیمیشن از زمان اکران Frozen 2 در سال ۲۰۱۹ است که نشان می‌دهد مخاطبان فیلم‌های کودکان در نهایت اطمینان خاطر پیدا کردند برای تماشای فیلم‌ها به سینما بازگردند.

فرنچایز Despicable Me رکوردهای بالایی ثبت کرده، به طوری که دو فیلم از چهار فیلم قبلی از مرز یک میلیارد دلار در سراسر جهان عبور کرده بودند. Rise of Gru به دنبال افتتاحیه جهانی حدود ۲۰۲ میلیون دلاری است که باید آن را به خوبی در مسیر رسیدن به موفقیتی مشابه قرار دهد.

Top Gun: Maverick

Top Gun: Maverick علیرغم اینکه رکوردهای متعددی را پشت سر گذاشت و در ماه گذشته به رکورد یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی دست پیدا کرد، هنوز کارش به پایان نرسیده است. با پیش‌بینی فروش ۳۴ میلیون دلاری در آخر هفته، مجموع فروش داخلی فیلم تا دوشنبه به ۵۷۲ میلیون دلار خواهد رسید. پس از رسیدن به فروش بیش از ۶۰۰ میلیون دلاری، احتمالا باید منتظر فرود ماوریک در سرویس استریم Paramount+ باشیم.

انتظار می‌رود فیلم زندگی‌نامه‌ای الویس با فروش ۲۵ میلیون دلاری در آخر هفته، رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. تا روز دوشنبه، مجموع فروش داخلی فیلم به ۷۰ میلیون دلار خواهد رسید که آماری مناسب برای یک درام بزرگ‌سالانه به حساب می‌آید. برادران وارنر باید خوشحال باشد که مخاطبین مسن‌ پس از دو سال برای تماشای یک فیلم از خانه بیرون آمدند.

Jurassic World Dominion از یونیورسال جایگاه چهارم را به خود اختصاص خواهد داد و مجموع فروش داخلی خود را به ۳۳۶ میلیون دلار می‌رساند. فیلم ترسناک The Black Phone نیز احتمالا در آخر هفته دوم اکران، ۱۱.۹ میلیون دلار فروش کند تا فروش داخلی آن در آمریکا به بیش از ۵۰ میلیون دلار برسد.

باید منتظر ماند و دید با اکران فیلم Thor: Love and Thunder در هفته آینده، وضعیت فروش مینیون‌ها چطور خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودندتاثیر شگرف انیمه‌های محبوب بر انیمیشن جدید پیکسار
۴ انیمه کلاسیک که الهام‌بخش انیمیشن Turning Red بودند


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا