بازی

کارگردان بازی Marvel’s Avengers از طرفداران عذرخواهی کرد

کارگردان بازی Marvel’s Avengers از طرفداران عذرخواهی کرد

تقریبا سه سال از عرضه بازی انتقام جویان (Marvel’s Avengers) گذشته و تاریخ پایان پشتیبانی از آن توسط Crystal Dynamics نیز مشخص شده است. 

Marvel’s Avengers یک بازی بسیار مورد انتظار بود که متاسفانه نتوانست بازخوردهای خوبی از منتقدان و بازیکنان کسب کند. اکنون یکی از توسعه دهندگان اصلی استودیو Crystal Dynamics و کارگردان پروژه از طرفداران به خاطر تمامی مشکلات بازی انتقام جویان عذرخواهی کرده است. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ اختراع و ابداع برتر آیرون منوقتی تونی استارک مشغول به کاری جز نجات دنیا می‌شود
۱۰ اختراع و ابداع برتر آیرون من

سزار ویرتوسو (Cezar Virtosu) در مصاحبه با مجله اج اعتراف کرد که توسعه بازی اونجرز پر از چالش‌های مختلف بود. در این مصاحبه وقتی بحث به بازی انتقام جویان کشیده شد، سزار ویرتوسو چیز زیادی برای گفتن نداشت و فقط از طرفداران عذرخواهی کرد. Avengers یک بازی لایو سرویس بود که طرفداران و حتی توسعه دهنده خود را ناامید کرد. 

باید اشاره کنیم که چند وقتی است که سزار ویرتوسو از Crystal Dynamics جدا شده و روی بیشتر بسته‌های الحاقی Marvel’s Avengers کار نکرده بود. او در حال حاضر در Hexworks روی نسخه جدید بازی سولز لایک The Lords of the Fallen کار می‌کند، استودیویی که به نظر می‌رسد به سختی در تلاش برای رقابت با فرام سافتور باشد. 

بازی Marvel's Avengers

کریستال داینامیکس قصد دارد به پشتیبانی از Marvel’s Avengers تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۸ مهر ۱۴۰۲) ادامه دهد. با وجود اینکه شاید هیچ شخصیت دیگری برای این بازی منتشر نشود، اما شایعات به ساخت بسته الحاقی شی‌هالک و کاپیتان مارول اشاره دارند و دیالوگ‌های این دو در فایل‌ها بازی پیدا شده‌اند. 

عملکرد نه چندان خوب بازی Marvel’s Avengers در بازار ساخت نسخه دوم آن را نیز زیر سوال می‌برد. با این وجود چند بازی مارولی دیگر در دست ساخت قرار دارد که در میان آن‌ها باید به آیرون من، بلک پنتر، ولورین و Spider-Man 2 اشاره کنیم.

مطلب پیشنهادی:۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده استقدرت‌هایی که جلوی خدای رعد زانو زدند
۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده است


هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟

هاگوارتز لگسی و فیلم‌های هری پاتر
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا