تکنولوژی

بخش احراز هویت برای خرید کالاهای خاص در اسنپ اکسپرس اضافه شد

بخش احراز هویت به تازگی به اسنپ اکسپرس اضافه شده است. در این حالت با ارائه مشخصاتی چون نام و نام خانوادگی و همچنین اطلاعات هویتی نظیر کد ملی و تاریخ تولد، کاربران بدون هیچ هزینه‌ای توسط اسنپ اکسپرس احراز هویت می‌شوند. به نظر می‌رسد این اتفاق در حال حاضر به خاطر امکان خرید برخی کالاهای خاص مانند سیگار برای کاربران اسنپ اکسپرس رخ داده باشد.

اسنپ اکسپرس به عنوان بازوی فروش اینترنتی محصولات تندمصرف (سوپرمارکتی) گروه اسنپ امکان خرید برخی کالاهای خاص را برای مشتریان خود از طریق احراز هویت فراهم کرده است. در حال حاضر با جستجوی کالایی مانند «سیگار» که بر اساس قانون نباید به افراد زیر ۱۸ سال فروخته شود، این اپلیکیشن از شما می‌خواهد که مراحل احراز هویت را انجام دهید تا بتوانید به این دسته کالاها دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر این ویژگی فقط برای خرید محصولاتی مانند سیگار وجود دارد اما می‌توان انتظار داشت در صورت نیاز گستره سبد محصولات خاص برای خریدارانی که احراز هویت شده‌اند، بیشتر شود. همچنین می‌توان این انتظار را داشت که از ویژگی احراز هویت آنلاین اسنپ اکسپرس در موارد دیگری همچون فروش کالاهای اساسی و تنظیم بازار نیز در آینده استفاده شود و به عنوان مثال این پلتفرم بتواند به هر کد ملی، مقداری خاص از یک کالا را بفروشد.

اگرچه هیچ یک از این گمانه‌زنی‌ها به صورت رسمی اعلام نشده اما ویژگی همچون احراز هویت آنلاین برای اولین بار است که در بین سایت‌های فروش محصولات سوپرمارکتی ارائه می‌شود و احتمال دارد این قابلیت در آینده کاربرهای بیشتری در شرایط خاص مثل کمبود نوعی مواد غذایی داشته باشد.

بخش فروش سوپرمارکتی اسنپ‌فود چند ماهی می‌شود که به طور مستقل و با نام تجاری اسنپ اکسپرس به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این بخش از آذرماه ۱۴۰۰ مستقل شده و از آن زمان تا به امروز تغییرات زیادی به چشم دیده است. اضافه شدن فروشگاه‌هایی نظیر افق کوروش و دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای به گروه تامین کنندگان کالا و برپایی اسنپ مارکت‌های گوناگون و… برخی از این ویژگی‌ها به شمار می‌رود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا