بازی

نمرات بازی Company of Heroes 3 منتشر شد

نمرات بازی Company of Heroes 3 منتشر شد

خیلی از پی‌سی‌بازان منتظر  بازی استراتژیک Company of Heroes 3 هستند و اکنون نقد و نمرات آن به صورت رسمی منتشر شده‌اند.

Company of Heroes 3 توسط موتور Essence Engine 5 ساخته شده و دارای یک نقشه مبارزاتی پویا است که در آن بازیکنان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی را فرماندهی و کمپین متفقین را برای بازپس‌گیری سرزمین ایتالیا رهبری می‌کنند. این عنوان تاکنون از ۲۳ نقد و بررسی متای خوب ۸۴ را به دست آورده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ بالا رده | بهمن ۱۴۰۱آموزش خرید و اسمبل سیستم مناسب گیم با بودجه بالا
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ بالا رده | بهمن ۱۴۰۱

خلاصه نمرات بازی Company of Heroes 3:

به سادگی Company of Heroes 3 احتمالا بهترین RTS در یک دهه گذشته است. انبوهی از محتوای تک‌نفره و پایه‌ای محکم برای تجربیات اکشن چند نفره طولانی‌مدت با هم ترکیب شده‌اند تا این بازی را به یک شاهکار سینمایی از جنگ جهانی دوم تبدیل کند که برای ژانر استراتژیک ضروری است.

سایت NME – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

پس از بیش از ده سال وقفه، Company of Heroes 3 ژانر استراتژی جنگ جهانی دوم را با زرادخانه عظیمی از ویژگی‌ها و انتخاب‌های جدید را احیا می‌کند.

سایت CGMagazine – نمره ۹۰ از ۱۰۰

بازی Company of Heroes 3

Company of Heroes 3 مطلقا همه چیز را درست اجرا نمی‌کند و گاهی اوقات در مسیر خودش قرار می‌گیرد. با این وجود نمی‌توان انکار کرد که نکات مثبت بازی آن را به عنوان خوبی تبدیل می‌کند.

سایت Cultured Vultures – نمره ۸۰ از ۱۰۰

نبردهای کلاسیک RTS در سومین نسخه از این سری که زمانی بسیار ضروری بود، کم و بیش دست نخورده بازمی‌گردند. در کنار آن کمپین داستانی حجیم و ناتمام بازی با ایده‌های اصلی Company of Heroes در تضاد است.

سایت PCGamesN – نمره ۷۰ از ۱۰۰

پس از شبیه‌سازی جبهه شرقی و جبهه غربی جنگ جهانی دوم، الان وقت آن است که این مجموعه به سراغ نبردهای مدیترانه برود. محوریت داستانی بازی بیشتر در مورد کشور ایتالیا و شمال آفریقا است. شما می‌توانید به عنوان آلمان، بریتانیا و ایالات متحده بازی کنید، اما در طول ماموریت‌های اصلی بازی فقط متفقین قابل بازی هستند.

Company of Heroes 3 در تاریخ ۲۳ فوریه سال ۲۰۲۳ یا ۴ اسفند ۱۴۰۱ روی استیم منتشر شود. اگر به تجربه این عنوان علاقه‌مند هستید، برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید مقاله «هرآنچه که باید از Company of Heroes 3 بدانید» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید کیبورد گیمینگ بدانیدویژگی‌های یک کیبورد گیمینگ را بشناسید
هرآنچه که باید پیش از خرید کیبورد گیمینگ بدانید


هاگوارتز لگسی چقدر شبیه فیلم‌های هری پاتره؟

هاگوارتز لگسی و فیلم‌های هری پاتر
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا