بازی

تریپرز ویفری تُرد برای نوجوانان

تریپرز ویفری تُرد برای نوجوانان

ویفر از جمله قدیمی‌ترین خوراکی‌ها و میان وعده‌ها به‌شمار می‌آید که به دلیل تُرد بودن و همچنین مزه‌ی شیرین، در میان افراد در گروه سنی متفاوت طرفدار دارد. اولین ویفر قرن‌ها پیش ساخته شده و می‌توان خاستگاه این خوراکی جذاب را جمهوری چک دانست. از آن زمان به بعد، در کشورهای دیگر انواع مختلف ویفر به ویترین مغازه‌ها اضافه شدند و به یکی از اصلی‌ترین خریدهای مردم برای مصرف کنار چای و قهوه و به صورت کلی، میان وعده تبدیل شدند.

در حال حاضر در ایران انواع مختلفی از ویفر تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی و خاصیت منحصربه‌فردی دارند. اگر به این خوراکی لذیذ علاقه داشته باشید، حتما این روزها نام ویفر تریپرز را شنیده‌اید. تریپرز یک ویفر خوشمزه و چند لایه است که از ترکیب فندق، شیر و شکلات درست شده است.

درباره ویفر تریپرز

ویفر تریپرز یکی از تُردترین ویفرهای حال حاضر بازار است که در آن از مواد واقعی استفاده شده است.

ترکیب شکلات واقعی و فندق با یک لایه کرم شیری، تریپرز را بسیار لذیذ و هیجان‌انگیز کرده! علاوه بر این، اگر تریپرز را بشناسید، می‌دانید که با یک ویفر ترد و کریسپی مواجه هستید.

میان وعده‌ای هیجان‌انگیز برای گروه سنی نوجوان

تریپرز یک ویفر انرژی‌بخش برای تمام افراد در سنین مختلف می‌تواند باشد. اما وجود خمیر فندق در کنار شیر و شکلات، این ویفر را به انتخاب ایده‌آل برای گروه سنی نوجوان تبدیل کرده است تا بتوانند با خوردن این ویفر برای بازی و انجام فعالیت‌های روزانه، انرژی مضاعفی داشته باشند.

علاوه بر این، لایه شیری تریپرز، حاوی ویتامین و پروتئین‌هایی است که این خوراکی را به میان وعده‌ای مغذی برای نوجوانان تبدیل کرده است.

ویژگی‌های ویفر تریپرز

شکلات استفاده شده در این ویفر، شکلات واقعی است که از ترکیب خمیر کاکائو و کره کاکائو درست می‌شود. در این نوع شکلات، به هیچ عنوان از روغن‌های گیاهی استفاده نمی‌شود و همین موضوع، شکلات واقعی را به یکی از لذیذترین و باکیفیت‌ترین شکلات‌های استفاده‌شده در ویفرها تبدیل کرده است. شکلات واقعی به دلیل وجود کره کاکائو، بسیار سریع‌تر از شکلات غیرواقعی ذوب می‌شود و با خوردن خوراکی‌های شکلاتی، دیگر ماسیده شده شکلات را در دهان خود تجربه نخواهید کرد. علاوه بر این، عطر و طعم شکلات واقعی در مقابل شکلات غیرواقعی بسیار بهتر است و حتی برخی محصولات به دلیل وجود شکلات غیرواقعی در ترکیب‌شان، بوی ناخوشایندی دارند.

شکلات واقعی حاوی مواد انرژی‌زا است. این مواد در بدن منجر به ساخت هورمون سروتونین می‌شوند. هرچه میزان سروتونین در خوراکی‌ها‌ بالاتر باشد، فرد حس شادی بیشتری دارد و قادر به دفع استرس به میزان بالاتری خواهد بود .

تریپرز ویفری تُرد برای نوجوانان - lastech

فندق استفاده شده در تریپرز نیز فندق واقعی است و به خوبی رست شده است. وجود فندق در کنار شکلات واقعی، طعم و مزه‌ی بسیار خوب و نوستالژیکی به این ویفر داده که همه را عاشق خود می‌کند. اما ویژگی‌های ویفر تریپرز به این موارد ختم نمی‌شود. دیگر ویژگی‌های این ویفر خوشمزه عبارتند از:

  • وجود 60 درصد کرم
  • ترکیب جذاب طعم فندق، شیر و شکلات
  • استفاده از خمیر فندق طبیعی (به‌دست آمده از فندق تازه و رست‌شده)
  • استفاده از تکه‌های مغز فندق به اندازه‌ی 9 درصد
  • استفاده از شکلات واقعی در روکش
  • بدون مواد نگه دارنده

دیگر ویژگی این ویفر، اندازه و حجم مناسب آن است که می‌تواند همراه شما به هر مکانی که می‌خواهید بیاید تا در زمان گرسنگی و کاهش سطح انرژی، این ویفر را بخورید. علاوه بر این، بسته‌بندی مدرن و جذاب این ویفر، آن را به گزینه‌ای عالی برای پذیرایی از مهمانان تبدیل کرده است.

ترکیبی جذاب از شیر، فندق و شکلات در تریپرز

ویفر تریپرز برخلاف بسیاری از ویفرهای موجود در بازار، خمیری نیست و همانطور که گفتیم بسیار ترد است. علاوه بر این، تکه‌های فندق در این ویفر، زیر دندان حس می‌شوند و همین موضوع حس تردی آن را بیشتر کرده است.

تریپرز ترکیبی جذاب از شیر، فندق و شکلات است که می‌توانید از آن به عنوان یک میان‌وعده کامل و همچنین یک خوراکی لذیذ استفاده کنید و لحظات خود را شیرین کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا