تکنولوژی

شیائومی می بند 7 معرفی شد: نمایشگر بزرگ‌تر و 14 روز شارژدهی

شیائومی دقایقی پیش رسما از جدیدترین مچ‌بند هوشمند خود به نام می بند 7 رونمایی کرد. این محصول با نمایشگر بزرگ‌تر، رابط کاربری جدید، قابلیت‌های تازه و رنگ‌های متفاوت وارد بازار می‌شود ولی همچنان جی‌پی‌اس داخلی نخواهد داشت.

اولین تغییری که درباره می بند 7 توجه ما را جلب می‌کند، افزایش اندازه نمایشگر است که حالا به 1.62 اینچ رسیده است. شیائومی می‌گوید با این تغییر فضای صفحه 25 درصد بیشتر شده اما تراکم پیکسل همچنان مانند گذشته 326 پیکسل بر هر اینچ باقی مانده است.

با بزرگ‌تر شدن نمایشگر، شیائومی رابط کاربری دستگاه را تغییر داده و آیکن‌ها و افکت‌های جدیدی را به آن اضافه کرده است. این دستگاه 100 واچ فیس تازه و قابل شخصی‌سازی دارد. می بند 7 از نظر سایر بخش‌های ظاهری تفاوت زیادی با مدل قبلی نداشته و از همان طراحی باریک و قرصی شکل استفاده می‌کند.

شیائومی می بند 7

قابلیت‌های شیائومی می بند 7

شیائومی چهار ابزار جدید را برای تحلیل وضعیت کاربر در اختیار فرد قرار داده که میزان ورزش، مدت زمان ریکاوری، حداکثر دریافت اکسیژن و اثرات ورزش‌های هوازی را اندازه‌گیری می‌کند. این دستگاه در مجموع قادر به شناسایی 120 حالت ورزشی مختلف در محیط‌های سرباز و سرپوشیده است. این دستگاه همچنین می‌تواند میزان دریافت کالری را ثبت و نتایج آن را در ترکیب با اطلاعات مربوط به ضربان قلب تحلیل کند تا اثربخشی کاهش وزن را نشان دهد.

شیائومی می بند 7

از دیگر ویژگی‌های می بند 7 می‌توانیم به ثبت مداوم اکسیژن خون و هشدار بابت افت SpO2 اشاره کنیم. این محصول همچنین از قابلیت‌های ثبت مداوم ضربان قلب، تحلیل خواب، استرس، عادات ماهانه زنان و تمرین‌های تنفسی بهره می‌برد. مچ‌بند جدید شیائومی با استاندارد 5ATM در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

عمر باتری این دستگاه با یک بار شارژ کامل حدود 14 روز است. با این حال، احتمالا اگر از قابلیت‌های پیشرفته استفاده شود، این مقدار کاهش پیدا می‌کند. نسخه معمولی می بند 7 با قیمت 37 دلار و نسخه NFC با قیمت 44 دلار به بازار می‌آید. این مچ‌بند از 10 خرداد در بازار چین عرضه می‌شود اما هنوز صحبتی درباره تاریخ عرضه جهانی آن به میان نیامده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا