بازی

اقتباس تلویزیونی The Last of Us دلیل اصلی ساخت ریمیک آن نبوده است

اقتباس تلویزیونی The Last of Us دلیل اصلی ساخت ریمیک آن نبوده است

«هرمن هالست»، رئیس استودیوهای پلی استیشن، در مصاحبه جدیدی، درباره ریمیک The Last of Us و دلایل سونی برای ساخت آن توضیح داده است.

انتشار بازی The Last of Us: Part I بسیاری از طرفداران پلی استیشن را گیج کرد. این بازی که کمتر از یک دهه از عمر آن می‌گذرد، قبلا برای PS4 نیز ریمستر شده بود و ریمیک باشکوه آن توسط ناتی داگ باعث تعجب بسیاری از افراد شد. اکنون حتی در شایعاتی به ریمیک یا ریمستر Horizon Zero Dawn نیز اشاره شده است، بازی که تنها پنج سال پیش منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

به گفته هالست»، تصمیم برای ساخت ریمیک The Last of Us تا حدودی به دلیل سریال HBO آینده آن بوده است. او در مصاحبه خود با Axios توضیح داد که نسخه اصلی «از نظر خلاقیت و محدودیت‌های فناوری آن زمان، کمی پیشرفته‌تر از زمان خود بوده است». به این ترتیب، سونی تصمیم گرفت تا یک «نسخه Definitive» از بازی خود نیز داشته باشد.

البته او همچنین اشاره کرد که اقتباس تلویزیونی این بازی با حضور «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی»، تنها دلیل یا شاید حتی دلیل اصلی ریمیک نبوده است.

هرمن هالست

با توجه به اینکه سریال ویچر باعث شد تا بازیکنان یک بار دیگر به سراغ The Witcher 3: Wild Hunt بروند، به‌نظر می‌رسد که ایده ساخت ریمیک The Last of Us نیز تا حدود زیادی منطقی است.

نظرات هالست در این زمینه، نشان می‌دهد که سونی به ساخت ریمیک‌های دیگری از بازی‌های خود با فرض بر اینکه آن‌ها به نوعی توسط فناوری مورد استفاده در آن زمان محدود شده بودند، علاقه‌مند است. همچنین این روند جدیدی محسوبی نمی‌شود. قبلا نیز سونی نسخه‌های جدیدی از برخی بازی‌های خود مانند Shadow of the Colossus را منتشر کرده بود. در این مثال، طرفداران درست مانند The Last ‌of Us یک ریمستر و یک ریمیک دریافت کرده بودند.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا