رمز ارز

آیا به زمان سودآوری مجدد استخراج بیت کوین نزدیک می‌شویم؟

زمان مطالعه: دقیقه

بیش از دو ماه از تسلیم شدن ماینرهای بیت کوین در برابر رکود بازار می‌گذرد، اما دو روز پیش، شرکت استخراج ارزهای دیجیتال Blockware گفت که ممکن است به پایان این روند نزدیک شده باشیم.
به گزارش این شرکت، کاپیتولاسیونی که از اوایل ژوئن آغاز شده بود، انتظار می‌رود که تنها تا سپتامبر ادامه داشته باشد. Blockware می‌گوید که بر اساس شاخص هش ریبون، بیش از ۵۵ روز است که از کاپیتولاسیون می‌گذرد. این روند، نشان‌دهنده عدم تولید هش از سوی بسیاری از سخت‌افزارهای ماینینگ و موانع سودآوری ناشی از رکود اخیر قیمت بیت کوین است که در ژوئن تا ۱۷۶۰۰ دلار نیز سقوط کرد.
از آنجا که نشانه‌های هرچند مورد تردید در خصوص بازگشت قدرت به سیگنال‌های بیت کوین در حال ظهور است، بنابراین شانس سود بیشتر برای ماینرها هم در حال افزایش است. Blockware می‌گوید که اگر قیمت بیت کوین بیشتر از این سقوط نکند، باید انتظار داشته باشیم که کاپیتولاسیون تا پایان تابستان تمام شود.
در حال حاضر، انتظار می‌رود که سختی استخراج برای اولین بار در دو ماه گذشته، پس از سه تعدیل نزولی متوالی، به‌اندازه ۰٫۵ درصد افزایش یابد. Blockware پیش‌بینی کرده است که این روند ادامه داشته باشد.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا