بازی

هکرها قصد حمله به سرورهای Final Fantasy 14 را دارند!

هکرها قصد حمله به سرورهای Final Fantasy 14 را دارند!

اسکوئر انیکس (Square Enix) به بازیکنان هشدار داده که هکرها در حال تلاش برای دسترسی به سیستم مدیریت اکانت‌های مورد استفاده در بازی Final Fantasy 14 هستند.

در پستی در سایت رسمی انجمن بازیکنان Final Fantasy 14 به نام Lodestone، ناشر ژاپنی اعلام کرد که در صورت ادامه افزایش تعداد تلاش‌های دسترسی غیرمجاز، ممکن است مجبور شود برای تمام اکانت‌های اسکوئر انیکس پروسه تغییر رمز عبور را آغاز کند.

این شرکت اعلام کرد:

در حال حاضر مورد حمله شخص ثالثی قرار گرفتیم که تلاش می‌کند با استفاده از ترکیبی از آدرس‌های ایمیل و رمزهای عبور که به نظر می‌رسد از سایر خدمات آنلاین دیگر شرکت‌‌ها به دست آمده، به سیستم مدیریت اکانت Square Enix دسترسی پیدا کند.

اگر از آدرس ایمیل و ترکیب رمز عبور اکانت اسکوئر انیکس خود برای سرویس دیگری استفاده می‌کنید، یا اگر از رمز عبوری استفاده می‌کنید که به راحتی قابل حدس زدن است، توصیه می‌کنیم رمز عبور خود را فوراً تغییر دهید.

اسکوئر انیکس در ادامه اعلام کرد که در حال کاهش اثرات حمله با محدود کردن دسترسی به اکانت‌هایی است که گمان می‌کند توسط کاربران غیرمجاز به خطر افتاده باشد.

بازیکنانی که ورود به اکانت Square Enix آن‌ها توسط شرکت محدود شده، یک ایمیل به آدرس ثبت شده خود دریافت می‌کنند که در آن توضیح می‌دهد چگونه رمز عبور خود را تغییر دهند.

اگر همچنان شاهد افزایش تعداد تلاش‌های دسترسی غیرمجاز باشیم، ممکن است پروسه تغییر رمز عبور برای تمام اکانت‌های اسکوئر انیکس آغاز شود.

Final Fantasy 14

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌ باکس، اخیراً اعلام کرده بود که هنوز از تلاش برای آوردن Final Fantasy 14 به پلتفرم‌های ایکس‌ باکس دست برنداشته است، جاه‌طلبی معروفی که او در سال ۲۰۱۹ به‌طور عمومی بیان کرده بود.

عنوان MMO محبوب Square Enix در سال ۲۰۱۳ برای پی‌سی و پلی استیشن ۳ منتشر شد، سپس سال بعد برای پلی استیشن ۴ و در سال ۲۰۲۱ برای PS5 عرضه شد.


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا