بازی

سگا حقوق کارمندان خود را ۳۰ درصد افزایش داد

سگا حقوق کارمندان خود را ۳۰ درصد افزایش داد

سگا افزایش حقوق قابل توجهی را برای تمام کارکنان خود در نظر گرفته است. از اواخر تابستان سال جاری میلادی، این شرکت حقوق پایه همه کارکنان فعلی خود را به‌طور متوسط ۳۰ درصد افزایش خواهد داد.

سگا در این رابطه توضیح داد که افزایش حقوق کارمندان به منظور سرمایه‎‌گذاری بیشتر در منابع انسانی‌اش با هدف تثبیت بیشتر درآمد کارکنان، ایجاد محیط کاری راحت‌تر و همچنین تقویت بیشتر رقابت جهانی خود برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر افزایش حقوق، برخی پاداش‌های سالانه نیز برای کارمندان لحاظ می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

علاوه بر این، حقوق هفتگی اولیه کارمندانی که جدید استخدام می‌شوند از حدود ۱۶۵۰ دلار به ۲۲۳۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. سگا تخمین می‌زند که میانگین افزایش کل دستمزد سالانه کارمندان که شامل پاداش نیز می‌شود حدود ۱۵ درصد خواهد بود.

سگا حقوق کارمندان خود را ۳۰ درصد افزایش داد - lastech

سگا در بیانیه مطبوعاتی خود نوشت:

ما به تلاش‌هایمان در زمینه تحقق بخشیدن به سیستمی ادامه خواهیم داد که به کارمندانمان اجازه می‌دهد ضمن درک سبک‌های کاری متنوع، رشد کنند و تجربیات بیشتری را ارائه دهند.

البته باید اشاره کرد که سگا کمی دیرتر از شرکت‌های دیگر تصمیم به افزایش حقوق کارمندان خود گرفته است. کپکام، بندای نامکو و Koei Tecmo از جمله شرکت‌هایی هستند که تصمیم مشابهی را در بهار گذشته اعلام کرده بودند. همچنین نینتندو نیز در اوایل ماه جاری حقوق کارمندان خود را ۱۰ درصد افزایش داد.

در دیگر اخبار مربوط به کمپانی سگا، اخیرا اعلام شد که بازی جدید سونیک، یعنی Sonic Frontiers از نظر فروش عملکردی بهتر از انتظارات داشته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا