رمز ارز

ترون موفق‌تر از بیت کوین، اتریوم و کاردانو؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ترون اخیرا نموداری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تعداد کل تراکنش‌های این شبکه در چند ماه گذشته افزایش ثابتی داشته است. طبق نمودار، تعداد تراکنش‌های TRX از سپتامبر 2022 رو به رشد بوده.
این نمودار از @rfw_arcana آماری را به اشتراک می‌گذارد که در آن از نظر تعداد کل تراکنش‌های ماهانه، روند ثابتی را در جهت مثبت با رشد کلی هر ماه نشان می‌دهد. TRX از تمام ارزهای دیجیتال دیگر در این رقابت بهتر عمل کرده و بر اساس تعداد تراکنش‌ها در رتبه اول لیست پروژه‌ها قرار دارد.
به زبان ساده، ترون توانست از ETH، XRP، BTC و ADA بهتر عمل کند که حرکتی قابل ستایش بود. این یک پیشرفت خوش‌بینانه و منعکس‌کننده پذیرش و استفاده بیشتر از TRON در سراسر جهان بود.
در میان 5 شبکه برتر بلاک‌چین از نظر تعداد تراکنش، TRON بالاتر از XRP، Ethereum، Bitcoin و Cardano در رتبه اول قرار دارد.
از سوی دیگر، TRON با پلتفرم‌های دیگری نیز همکاری می‌کند که می‌تواند به شبکه کمک کند تا پیشنهادات خود را افزایش دهد. آخرین مورد، مشارکت با بلاک‌چین پرینستون بود. با کمک ترون، پرینستون قادر خواهد بود به هدف خود در معرفی فناوری بلاک‌چین به دانش‌آموزان پرینستون کمک کند.
حمایت ترون ماموریت ترویج فناوری بلاک‌چین در پرینستون را بیشتر پیش خواهد برد.
سرمایه‌گذاران خوشحال خواهند شد که بدانند TRX به همه این به‌روزرسانی‌ها به خوبی پاسخ داده است. بر اساس گزارش CoinMarketCap، این ارز در هفت روز گذشته بیش از 8.5 درصد افزایش داشت و در زمان نگارش این خبر، با ارزش بازار بیش از 6.4 میلیارد دلار، 0.07001 دلار معامله می‌شد.
علاوه بر این، عملکرد درون زنجیره‌ای TRX نیز مثبت بود، که نشان‌دهنده روزهای روشن‌تر پیش رو است. در واقع، مجموع ارزش قفل شده (TVL) در شبکه در یک روند صعودی مداوم بود که امیدوارکننده به نظر می‌رسد.
داده‌های LunarCrush نیز نشان داد که TRX توانسته در بازار محبوب بماند؛ زیرا استفاده از نام آن در شبکه‌های اجتماعی تا ۲۶ درصد افزایش یافته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا