بازی

کارگردان Assassin’s Creed به شرکت چینی تنسنت پیوست

کارگردان Assassin’s Creed به شرکت چینی تنسنت پیوست

دو سال پیش محل کار سمی و مخرب یوبیسافت با گزارش‌های سوءرفتارهای جنسی، منجر به خروج، استعفا و اخراج بسیاری از افراد شد. حال Axios گزارش کرده که اشرف اسماعیل، کارگردان خلاق Assassin’s Creed Valhalla، اکنون برای شرکت چینی تنسنت (Tencent) کار می‌کند.

به طور خاص، اسماعیل برای TiMi Studio Group، گروه تولیدی بازی‌های موبایل شرکت چینی، به‌عنوان «مشاور کارگردان خلاق» کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

استودیو TiMi مسئولیت ساخت بازی Pokémon Unite، اقتباس‌های موبایلی Call of Duty و PUBG و تعداد زیادی بازی دیگر را بر عهده داشته است. همچنین سال گذشته دفتری در شهر مونترآل کانادا افتتاح کردند تا یک بازی AAA جاه‌طلبانه و مبتنی بر سرویس در سبک جهان باز برای چندین پلتفرم بسازند.

سخنگوی استودیو TiMi در بیانیه‌ای به Kotaku گفت:

طی دوران فعالیت ما با اشرف، او به شیوه‌ای حرفه‌ای رفتار کرد و پیوسته اشتیاق خود را برای یادگیری و رشد به عنوان یک عضو تیم و شخص نشان داد. ما در تلاش هستیم تا یک محیط کاری امن و محترمانه برای همه فراهم کنیم و با رشد و گسترش تیم‌مان به این کار ادامه خواهیم داد.

اسماعیل کار بر روی فرنچایز اساسینز کرید را در سال ۲۰۱۱ با Assassin’s Creed IV Black Flag آغاز کرد. او سپس کارگردان بازی Origins بود و در آخر به عنوان کارگردان خلاق Valhalla سکان را بر عهده گرفت. قبل از اخراج، او به ترسیم محورهای فرنچایز به سمت بازی‌های نقش آفرینی جهان باز کمک کرده بود، هرچند نام او در نهایت از تیتراژ والهالا حذف شد.

Assassin’s Creed

به این دلیل که او در آگوست ۲۰۲۰ از یوبیسافت اخراج شد، این شرکت هیچگاه جزئیات یافته‌های خود را فاش نکرد. در اوایل آن تابستان، این سازنده متهم شده بود که از موقعیت خود سوء استفاده کرده و دروغ گفته تا زنانی که به تازگی وارد صنعت بازی شده بودند را به دام بیندازد. پس از آن انبوهی از اتهامات در مورد سایر کارمندان شرکت منتشر شد که در نهایت به استعفای چندین مدیر اجرایی اصلی منجر شد.

سال گذشته گروهی تحت عنوان «A Better Ubisoft» تشکیل شده بود که هدف آن بهبود وضعیت داخلی شرکت یوبیسافت و برطرف کردن مشکلات آن بود. حالا پس از گذشت یک سال، این گروه ادعا کرده که هیچ‌یک از خواسته‌هایش برآورده نشده است.

این گروه در رشته توییت جدید خود فاش کرد که ۲۵ درصد افرادی که نامه آن‌ها را ۱۲ ماه پیش امضا کردند، از آن زمان تاکنون یوبیسافت را ترک کرده‌اند. همچنین ۶۰ درصد این افراد مرد و ۳۹ درصد آن‌ها زن بوده‌اند.

مطلب پیشنهادی:سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورسعاقبت مردن در کنار وایکینگ‌ها
سرنوشت پس از مرگ در اسطوره شناسی نورس


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا