رمز ارز

پیش‌بینی تحلیلگر معروف در مورد رکورد قیمتی بیت کوین پس از هاوینگ بعدی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک تحلیل‌گر و معامله‌گر معروف با نام کاربری Filbfilb به 85 هزار دنبال‌کننده خود در توییتر گفته که هدف بیش‌بینی شده توسط او برای پادشاه ارزهای دیجیتال 180،000 دلار است. این تحلیلگر به هاوینگ بیت کوین که حدود یک سال دیگر است، به عنوان کاتالیزور اصلی این هدف اشاره می‌کند.
رویداد بعدی هاوینگ، مقدار بیت کوین جدید وارد شده به بازار را از 6.25 بیت کوین به ازای هر بلاک را به 3.125 کاهش خواهد داد. کمتر شدن عرضه بیت کوین از نظر تاریخی با صعودهای اصلی قیمت این رمزارز همزمان بوده و این تحلیلگر معتقد است که اینبار نیز تفاوتی نخواهد داشت.
در همین راستا، Filbfilb می‌گوید:

هاوینگ در مارس 2024 رخ خواهد داد و اگر تاریخ تکرار شود، شما حداکثر 18 ماه فرصت دارید تا بیت‌های خودتان را جمع‌آوری کنید، قبل از اینکه دوباره به انجام انواع کارهای دیوانه‌کننده و هیجانی در بالاترین قیمت تاریخی دست بزنید.

علاوه براین، Filbfilb می‌گوید که معامله‌گران برای درک پتانسیل هاوینگ فقط به یک نمودار نیاز دارند که جزئیات آن، درمورد اتفاقاتی که بلافاصله پس از نصف شدن عرضه بیت کوین رخ داده است، باشد:

این اطلاعات همه در یک صفحه هستند و بانک بیت کوین هیچ عضو، ساختمان و بانکداری ندارد که نرخ‌ها را دستکاری کنند و سعی کنند تورم را با اشتغال کامل متعادل کنند. بیت کوین روی کد اجرا می‌شود، همیشه بوده و همیشه خواهد بود… از نظر علم اقتصاد که همه می‌دانند، قیمت تابعی از عرضه و تقاضا است. به همین دلیل، پس از هر هاوینگ شاهد افزایش قیمت هستیم.

این معامله‌گر همچنین به پیشرفت‌های اساسی در این فضا اشاره می‌کند که معتقد است به عنوان پشتیبان برای روند صعودی بزرگ بعدی عمل خواهند کرد. این پیشرفت‌ها شامل نهادینه‌سازی BTC در غول‌های مالی و سرمایه‌گذاری مانند Fidelity و BlackRock، پتانسیل شفافیت نظارتی در مورد ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا و بریتانیا و پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

دیلی‌هودل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا