بازی

شایعه: ساخت بازی Roller Champions یوبیسافت به زودی متوقف می‌شود

شایعه: ساخت بازی Roller Champions یوبیسافت به زودی متوقف می‌شود

ادعا شده که پشتیبانی و توسعه عنوان ورزشی رایگان یوبیسافت، بازی Roller Champions به زودی و تنها چند ماه پس از عرضه به پایان خواهد رسید.

جف گراب، خبرنگار Giant Bomb در پادکست جدید Xbox Era با خواندن پیامی از یک منبع ادعا کرد که «Roller Champions پس از فصل سوم لغو خواهد شد».

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

بازی Roller Champions که در سال ۲۰۱۹ معرفی و در می ۲۰۲۲ (اردیبهشت ماه امسال) عرضه شد، یک بازی ورزشی آنلاین رایگان است که توسط شعبه مونترآل یوبیسافت توسعه یافته است.

این بازی پس از عرضه، چندین فصل محتوا دریافت کرده و طبق گزارش مالی اخیر یوبیسافت بهتر از Hyper Scape، بازی کنسل شده‌ی آن‌ها در سبک بتل رویال، عمل کرده است.

با این حال، گزارش شده که این بازی به محبوبیت زیادی میان بازیکنان دست پیدا نکرده است. در زمان نگارش این خبر، کمتر از ۱۰۰ نفر بازی را در توییچ تماشا می‌کنند.

بازی Hyper Scape که توسط همان استودیو مونترآل توسعه یافته بود، یک شوتر اول شخص رایگان در سبک بتل رویال با حضور ۱۰۰ بازیکن بود که در یک محیط شهری آینده‌نگرانه به نام Neo-Arcadia می‌گذشت.

این بازی در جولای ۲۰۲۰ به صورت بتای عمومی عرضه شد. با این حال، تنها یک سال پس از انتشار، یوبیسافت انتشار به‌روزرسانی‌های اصلی آن‌را متوقف کرد.

بازی Hyper Scape

این شرکت سه روز پیش در حین ارائه گزارش جدید درآمد مالی خود اعلام کرد که ساخت بازی‌های Ghost Recon Frontline، Splinter Cell VR و دو بازی معرفی نشده خود را متوقف کرده است.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora نیز به تعویق افتاده است. این عنوان که پیش از این قرار بود در طول سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اکنون در سال مالی آینده شرکت که از ۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) آغاز و ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد، عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا