رمز ارز

حواشی مکالمات توییتری ارتشیان شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، انتشار قریب‌الوقوع نسخه بتای بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) را تایید کرد. این خبر در توییتر اعلام شده و سر و صدای زیادی در بین طرفداران SHIB ایجاد کرده است.
اخیراً یک مکالمه توییتری آغاز شد که در آن، کاربر توییتر YourPOP، یکی از اعضای برجسته جامعه SHIB، اعلام کرد که کوساما گفته نسخه بتای شیباریوم هفته آینده منتشر خواهد شد. این خبر توسط جامعه SHIB که مشتاقانه منتظر انتشار این راه‌حل لایه دوم بودند، با اشتیاق استقبال شد. با این حال، کاربر توییتر SHIBARMY CANADA نگرانی و احتیاط خود را ابراز کرد و اظهار داشت که هیچ اطلاعات عمومی در مورد تاریخ انتشار شیباریوم در دسترس نیست و همچنین اشاره کرد که اعلام YourPOP ممکن است طعمه کلیکی بوده باشد.
در ادامه، SHIBARMY CANADA همچنین اعلام کرد که انتشار شیباریوم توسط یک یوتیوبر اعلام نخواهد شد، ولی خود کوساما وارد گفتگو شد و اشاره کرد که ادعای YourPOP واقعاً درست است و کسانی که به او شک داشتند باید از او عذرخواهی کنند.
هیجان پیرامون شیباریوم ماه‌هاست که ایجاد شده و علیرغم شک و تردید جامعه، کوساما از اعلام YourPOP حمایت کرد.
برخی از طرفداران SHIB انتظار داشتند که نسخه بتای شیباریوم بر اساس برخی نکات ارائه‌شده توسط توسعه‌دهنده اصلی در روز ولنتاین عرضه شود، اما اینطور نبود. با این حال، این بار طبق گفته کوساما به نظر می‌رسد که این راه‌حل لایه دوم آماده راه‌اندازی است.
کوساما اخیراً به چالش‌های شخصی و حرفه‌ای تیم شیبا اینو پرداخته و فاش کرده که توسط یک کمپین هماهنگ‌شده FUD مورد هدف قرار گرفته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا