بازی

شایعه: سونی به دنبال تصاحب استودیو Ballistic Moon است

شایعه: سونی به دنبال تصاحب استودیو Ballistic Moon است

سونی با به دست آوردن استودیوهای موفقی همچون Bungie، Housemarque، Bluepoint Games و Firesprite در سال‌های اخیر، سبد انحصاری‌سازان چشمگیر خود را به میزان قابل توجهی گسترش داده است و انتظار می‌رود که این شرکت به سرمایه‌گذاری در این زمینه در آینده ادامه خواهد داد. در واقع، ممکن است خرید دیگری نیز انجام شده باشد که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

آنطور که کالین موریارتی از Last Stand Media متوجه شده، استودیوی جدید بریتانیایی Ballistic Moon به عنوان یک شرکت متعلق به سونی توسط PitchBook.com که وب‌سایت داده‌های مالی و نرم افزاری با شعبات مختلف در سراسر جهان است، فهرست‌بندی شده است. صفحه این استودیو در سایت پیچ‌بوک وضعیت آن را به‌عنوان «اکتسابی/ادغام‌شده» ذکر کرده که سونی به‌عنوان شرکت مادر آن فهرست شده است.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

جالب اینجاست که نشانه‌هایی از سوی خود سونی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد Ballistic Moon ممکن است واقعاً به جمع استودیوهای پلی استیشن اضافه شده باشد. این شرکت اخیراً آگهی استخدامی برای سمت یک طراح ارشد گفتگو در پلی استیشن منتشر کرد و اعلام کرد که متقاضی با تعدادی از استودیوهای انحصاری سونی کار خواهد کرد و بالستیک مون در میان چندین استودیو دیگر در لیست قرار گرفته است.

سونی

آگهی شغلی از آن زمان تاکنون برای حذف نام استودیو به‌روز شده است، اما شما می‌توانید نسخه از پیش ویرایش شده آن را از طریق این سایت بررسی کنید.

Balistic Moon در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و از کارکنان سابق تعدادی از استودیوهای بزرگ، از جمله استودیوهای Supermassive Games، Quantic Dream، Guerrilla، Square Enix و غیره تشکیل شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که این استودیو در حال کار بر روی عنوان انحصاری پلی استیشن با نام رمزی Project Bates است که ظاهراً یک بازی ترسناک بقا خواهد بود و با استفاده از موتور استودیو گوریلاک، Decima Engine، ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا