بازی

آرت‌ورک‌هایی از بازی God of War Ragnarok لیک شدند 

آرت‌ورک‌هایی از بازی God of War Ragnarok لیک شدند 

شور و اشتیاق برای تجربه God of War Ragnarok میان طرفداران بسیار بالا است و اکنون در فاصله چند ماه با انتشار بازی، طرح‌های هنری مهمی لیک شده‌اند که اگر نمی‌خواهید اسپویل شوید، باید از آن‌ها دوری کنید.

Dusk Golem، یکی از اینسایدرهای صنعت بازی که به‌خاطر افشای بازی‌های کپکام و کونامی شناخته می‌شود، روز گذشته چندین صفحه از آرت‌ورک‌های بازی را در ردیت فاش کرد که در آن شاهد طراحی شخصیت اودین بودیم و البته اکنون حذف شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

تصاویری که توسط gabriel4434 به اشتراک گذاشت، طیفی از صحنه‌ها و هنرهای مفهومی مختلف را نشان می‌داد که همگی با واترمارک «Dusk Golem was here» مزین شده بودند.

به‌خاطر وجود همین واترمارک، تشخیص اینکه آرت‌ورک‌ها سعی در نشان دادن چه چیزی دارند، دشوار است، اما برخی از آن‌ها جزئیات بیشتری در مورد قلمرو بازی ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر صحنه‌هایی را نشان می‌دهند که هنوز ندیده‌ایم.

هیچکدام از آن‌ها به طور کلی اسپویل عظیمی نیستند و در همان سطحی هستند که طراحی اودین را آشکار می‌کند، اما واضح است که سونی و استودیو سانتا مونیکا دوست ندارند چیزی فاش شود.

کوری بارلوگ، تهیه‌کننده God of War Ragnarok در توییتر نسبت به افشای اطلاعات ابراز ناراحتی کرد و گفت «هیچوقت درک نمی‌کنم چرا مردم قبل از انتشار یک بازی، محتوای آن را لیک می‌کنند».

God of War

یکی از کانسپت آرت‌ها، کریتوس را در حال مبارزه با ثور نشان می‌دهد که از Leviathan Axe یا Blades of Chaos استفاده نمی‌کند. اگرچه این مبارزه به طور حتم اتفاق می‌افتاد، اما در تریلرها ندیده بودیم.

یکی از تصاویر نیز به نظر هایمدال (Heimdall) را نشان می‌داد. بقیه تصاویر، گروه‌های مختلف شخصیت‌ها از قلمروهای مختلف بازی را نشان می‌دادند، از جمله خدایان آسیر (Æsir)، دورف‌ها، هل‌واکرها و الف‌ها.

God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


پشت پرده کشنده ترین بیماری دنیای بازی‌ها

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا